Expo 2020 25.11.2021 17:04

Kavzar iz Gorenja Hisense: Slabo poznavanje Slovenije v Združenih arabskih emiratih

Ljubljana, 25. novembra - Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) in agencija Spirit v času svetovne razstave Expo 2020 v Dubaju organizirata serijo srečanj s predstavniki slovenskih podjetij, ki uspešno poslujejo na zalivskih trgih. Današnji gost Marko Kavzar iz podjetja Gorenje Hisense je menil, da je Slovenija v Združenih arabskih emiratih premalo poznana.

Ljubljana. Hisense, Gorenje, Asko. Foto: Nebojša Tejić/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Hisense, Gorenje, Asko.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Kavzar je na dogodku Expo Business Talks povedal, da lokalni prebivalci uvrščajo Slovenijo nekam med države bivše Sovjetske zveze, prav tako ni dovolj poznana blagovna znamka Gorenje. Tudi zato se mu zdi predstavitev naše države na svetovni razstavi idealna priložnost za naša podjetja in državo kot celoto, so sporočili iz GZS.

Slovenskim gospodarstvenikom, ki se zanimajo za poslovanje z zalivskimi trgi, Kavzar svetuje, naj za začetek obiščejo posamezne države v regiji, ki se sicer med seboj zelo razlikujejo, in na ta način spoznajo načine poslovanja in poslovne navade. Zmotno se mu namreč zdi prepričanje, da je mogoče iz enega predstavništva in brez ustvarjene mreže uveljavljenih poslovnih stikov pokrivati države na širšem območju Zaliva.

Kitajski Hisense je velenjskega proizvajalca bele tehnike Gorenje prevzel v času, ko je Kavzar delal in živel v Dubaju. Sam ocenjuje sodelovanje s Hisensom kot pozitivno, saj so na ta način povečali obseg prodajne ponudbe, razširili dostop do končnih kupcev preko velikih distributerjev, izboljšali umeščanje v širši regiji ter okrepili število zaposlenih, ki pokrivajo segment prodaje izdelkov obeh podjetij.