Startupi 30.10.2021 8:23

Slovenski Better v vzpostavitev digitalne platforme v največji evropski onkološki bolnišnici

Ljubljana, 30. oktobra - Slovensko podjetje Better je z bolnišnico The Christie iz Manchestra v Veliki Britaniji, ki je največja bolnišnica za zdravljenje raka v Evropi, sklenilo pogodbo za vzpostavitev digitalne zdravstvene platforme. Z njo bodo modernizirali njihov sistem elektronskih zdravstvenih kartotek.

Platformo bodo uporabljali za vse klinične podatke, vključno z vprašalniki za spremljanje izidov zdravljenja in vsemi internimi aplikacijami. Služila bo tudi kot podatkovna osnova za raziskave in klinične študije, ki jih vsako leto naredijo več kot 650, so ta teden sporočili iz podjetja Better.

Bolnišnica The Christie letno zdravi več kot 60.000 pacientov. Trenutno uporablja sistem za vodenje digitalnih zdravstvenih kartotek, ki so ga razvili v zadnjem desetletju. Na sistemu deluje več kot 600 kliničnih vprašalnikov, ki skupno z drugimi aplikacijami podpirajo zdravljenje raka. V procesu modernizacije bodo vse te klinične vprašalnike prenesli in optimizirali na Better digitalni zdravstveni platformi.

"Modernizacija našega sistema za elektronske zdravstvene kartoteke in izboljšanje uporabe zdravstvenih podatkov sta ključna gradnika naše strategije za nadaljnji razvoj raziskav na področju raka. Zmožnost za hitro inoviranje ter enostavno in preprosto integracijo z lokalnimi in regionalnimi zdravstvenimi institucijami bo zagotovila, da bo naša bolnišnica ostala v samem vrhu zdravljenja raka in raziskav na tem področju," je dejala direktorica IT-sektorja v The Christie Eileen Jessop.

Ustanovitelj in direktor Better Tomaž Gornik pa je pojasnil, da so poenoteni in hitro dostopni zdravstveni podatki pacientov nepogrešljivi za vsako zdravstveno organizacijo. "Navdušeni smo, da z nami sodeluje tako napredna bolnišnica, kot je The Christie. Opažamo, da se vse več zdravstvenih organizacij odloča za uporabo odprtih podatkovnih standardov in The Christie je v tem procesu med vodilnimi v Veliki Britaniji," je dodal.

Better digitalna zdravstvena platforma bo bolnišnici zagotovila rešitve na treh ravneh: na podatkovni ravni, na ravni aplikacij in na ravni uporabniške izkušnje.

Na podatkovni ravni bo omogočila zbiranje in hranjenje vseh kliničnih podatkov, od koder bodo zaradi enotnega, odprtega formata zapisa, dostopne vsem v sistemu. Na ravni aplikacij bo omogočila njihovo enostavno in hitro izdelovanje.

Na ravni uporabniške izkušnje pa sistem za oblikovanje omogoča, da vse aplikacije, ki jih v bolnišnici razvijejo, delujejo na enoten način in s podobno uporabniško izkušnjo. "To bistveno poenostavi njihovo uporabo in ne povzroča dodatnega bremena medicinskemu osebju," so poudarili v Better.