Podjetja Slovenija 9.9.2021 14:41

Naziv ambasador slovenskega gospodarstva čast in odgovornost

Koper, 9. septembra - Naziv ambasador slovenskega gospodarstva jemljejo prejemniki kot veliko čast, a hkrati tudi kot veliko odgovornost, saj s tem v tujini ne zastopajo le sebe, ampak celotno državo. "Je potrditev, da delamo v pravi smeri," je na današnjem srečanju teh ambasadorjev, ki jih je že 41, dejala direktorica Biosistemike Roswita Golčer Hrastnik.

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Direktor družbe Eles Aleksander Mervar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Direkotrica podjetja Varis Lendava Sabina Sobočan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Direktorica podjetja Biosistemika Roswita Golčer Hrastnik.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Predsednik uprave Luke Koper Dimitrij Zadel.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Strokovni vodja rezervata Škocjanski zatok Borut Mozetič.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Direktor Spirita Tomaž Kostanjevec.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Andrej Čuš.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Koper, Škocjanski zatok.
Srečanje z ambasadorji slovenskega gospodarstva, ki jih je imenovala agencija Spirit v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ambasadorje slovenskega gospodarstva je imenovala javna agencija Spirit Slovenija v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini. Danes so se njihovi predstavniki sestali na srečanju v Škocjanskem zatoku in izmenjali svoje poglede in izkušnje.

Direktor Spirita Tomaž Kostanjevec je v uvodnem nagovoru poudaril, da si agencija nenehno prizadeva za krepitev konkurenčnosti slovenskih podjetij v domačem in mednarodnem okolju. "Podjetja veliko lažje stopajo na tiste trge, na katerih država uživa visoko stopnjo prepoznavnosti in ugleda. Zato smo leta 2019 začeli izvajati nacionalno kampanjo za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini, ki jo vodimo pod sloganom I feel Slovenia. Green. Creative. Smart," je dejal.

Omenjena kampanja je po njegovih besedah namenjena celoviti in enotni promociji slovenskega gospodarstva na globalnem trgu in izpostavlja ključne konkurenčne prednosti Slovenije na nišnih področjih.

"Družina ambasadorjev je zelo pestra. Med nami so tako mikro, mala, srednja kot velika podjetja, zagonska, rastoča, pa tudi podjetja z dolgoletno tradicijo in izjemnimi uspešnimi skritimi šampioni, po številu katerih se slovensko gospodarstvo uvršča v sam svetovni vrh. Skupaj tvorijo odlično reprezentativno podobo slovenskega gospodarstva," je pojasnil.

Naziv nosijo podjetja in organizacije, ki s svojimi inovativnimi izdelki, storitvami in rešitvami prispevajo k prepoznavnosti Slovenije kot tehnološko razvite, ustvarjalno naravnane in zelene države ter promociji stabilnega in naprednega slovenskega poslovnega okolja. Vključeni bodo v številne promocijske aktivnosti Spirita, med drugim digitalno oglaševalsko kampanjo in svetovno razstavo Expo 2020 v Dubaju.

Med ambasadorji slovenskega gospodarstva je podjetje Biosistemika, ki je specializirano za digitalizacijo in avtomatizacijo delovnih procesov, predvsem za laboratorije za vede o življenju. "Nam je to v velik ponos in spodbuda za naprej. Smo izrazito izvozno usmerjeno podjetje in si obetamo večjo prepoznavnost v tujini, tudi na področju kadrov. Obenem nam je zanimivo povezovanje s slovenskimi podjetji, ki imajo enak način razmišljanja kot mi," je povedala direktorica Roswita Golčer Hrastnik.

V podjetju Varis Lendava, ki je specializirano za izdelavo individualiziranih gradbenih modulov in zaposluje 250 ljudi, po besedah direktorice Sabine Sobočan verjamejo, da bodo lahko upravičili naziv, saj jim je v poslovanju na prvem mestu trajnostni razvoj. "Ne samo, da je izdelek trajnosten, ampak stremimo k temu, da tudi vgrajujemo trajnostne materiale, kar se dokazuje z vso potrebno dokumentacijo," je povedala.

Direktor slovenskega sistemskega operaterja prenosnega elektroenergetskega omrežja Eles Aleksander Mervar je povedal, da imajo s Spiritom že zelo dobre izkušnje, zato se veselijo sodelovanja tudi v prihodnje. "Zaposleni na Elesu so v zadnjih desetih letih pridobili številna nova znanja, ker smo uvajali zelo sofisticirano tehnologijo. V tem smo prepoznali tudi določene tržne priložnosti in bi radi ta znanja in produkte tržili na svetovnih trgih, tudi s skupnimi akcijami s Spiritom," je dejal.

"Če stopimo skupaj, lahko premagamo vse," je dodal državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Andrej Čuš.