Podjetja 10.6.2021 10:55

Big Bang s prenovljeno trgovino v Ljubljani zakorakal v novo razvojno strategijo

Ljubljana, 10. junija - Vodstvo Big Banga je danes v ljubljanskem BTC predstavilo prenovljeno trgovino Mega, ki je del nove razvojne strategije podjetja do leta 2025. Skladno s strategijo, ki v središče postavlja kupca, naj bi prihodki do 2025 narasli na 110,2 milijona evrov, EBITDA pa na 7,4 milijona evrov, okrepila naj bi se tudi spletna prodaja.

Ljubljana.
Trgovsko podjetje Big Bang.
Foto: Peter Černuta/STA
Arhiv STA

Po težkem koronskem letu nameravajo v Big Bangu po besedah glavnega izvršnega direktorja Uroša Mesojedca razširiti ponudbo, izboljšati uporabniško izkušnjo in storitve ter zagotavljati finančno uspešnost.

V Big Bangu so v preteklem obdobju uvedli številne spremembe, med glavnimi dosežki je Mesojedec na današnji novinarski konferenci v Ljubljani izpostavil prenovo sedmih trgovin ter najnovejše Big Bang Mega trgovine v nakupovalnem središču BTC. Ta je po prvih ocenah stala med 1,5 in dva milijona evrov.

Ključnega pomena je bila po njegovih besedah tudi vzpostavitev nove spletne platforme, ki so jo vključili v začetku prejšnjega leta in je po Mesojedčevih besedah odigrala pomembno vlogo v lanskem koronskem letu. "Epidemija covida-19 je imela za Big Bang velike posledice, ki pa bi bile lahko bistveno večje, če ne bi izvajali zadanih strateških ukrepov," je dejal izvršni direktor.

Med drugim so pospešeno pripravili nove storitve, tudi video svetovanje, klicni center z možnostjo nakupa, lastno dostavo večjih kosov in dostavo po Ljubljani v treh urah.

Eden od strateških ciljev Big Banga je bila tudi oddelitev distribucijskega dela podjetja v ločeno družbo, ki bo po Mesojedčevih besedah omogočila hitrejši razvoj distribucije. "Z delitvijo bosta imeli obe družbi več možnosti za razvoj na trgu," je prepričan.

Big Bangove trgovine, ki predstavljajo večino prodaje, so bile zaradi epidemije zaprte več kot 13 tednov. Spletna prodaja je bila odlična, pravijo, po pojasnilih izvršnega direktorja 2,5-krat večja kot leto prej, a ni nadomestila izpada, ki so ga beležili v fizičnih trgovinah. Prihodki iz poslovanja maloprodajnega dela podjetja so lani padli za več kot 13 milijonov evrov na 81 milijonov evrov. "Maksimalno smo optimizirali poslovanje in poslovno leto zaključili okoli ničle, kar je glede na razmere odličen rezultat," je dodal.

Kot je še pojasnil Mesojedec, naj bi se skladno s strategijo spletna prodaja postopoma dvignila na približno 30-odstotni delež. Lani je znašal okoli 16 ali 17 odstotkov, z odprtjem trgovin pa je rahlo padel. "A če primerjamo s prejšnjimi leti, se delež spletne prodaje povečuje," je dodal izvršni direktor.

Kot je še povedal, bodo cene v panogi v prihodnjih letih rasle. "Do 2025 analiza kaže, da bo šla količinska potrošnja rahlo dol, prihodki pa se bodo predvsem na račun rasti cen dvigovali," je pojasnil.

Strategija podjetja sicer temelji na treh stebrih, in sicer ekipi, izdelkih in storitvah ter uporabniški izkušnji za kupce in poslovne partnerje. Big Bang je največji ponudnik na trgu potrošniške elektronike, obvladujejo več kot 25-odstotni delež.