Turizem 12.5.2021 15:36

Kolesarska dirka po Italiji priložnost tudi za turistično promocijo Slovenije

Ljubljana, 12. maja - Slovenija je odlična destinacija za aktivna doživetja, bo Slovenska turistična organizacija (STO) v sodelovanju z destinacijskimi organizacijami Brd in Nove Gorice znova izpostavila ob kolesarski dirki Giro d'Italia. Ta bo potekala med 8. in 30. majem in bo v 15. etapi ponovno zavila tudi na slovensko ozemlje.

Komenda. Kolesar, kolo, kolesarstvo. Foto: Nik Kranjec/STA Arhiv STA

Komenda.
Kolesar, kolo, kolesarstvo.
Foto: Nik Kranjec/STA
Arhiv STA

Kolesarje na dirki po Italiji bo pot 23. maja na etapi med Gradežem in Gorico vodila skozi Novo Gorico in območje Goriških Brd. Po oceni STO to predstavlja izjemno priložnost za izpostavitev znamke I Feel Slovenia in predstavitev slovenskih krajev široki množici italijanske in svetovne javnosti in kolesarskih navdušencev. Letošnjo dirko po Italiji bodo prenašali v 185 državah, skupaj bodo televizijske hiše ustvarile 95 ur neposrednih prenosov dirke, so danes sporočili iz STO.

Kolesarjenju sicer STO kot enemu ključnih produktov aktivnih počitnic namenja posebno pozornost. "Produkti aktivnega oddiha obiskovalcem naše dežele zagotavljajo varne, trajnostne in atraktivne izkušnje. Temeljijo na tesnem stiku z naravo in nagovarjajo goste, ki iščejo varno in trajnostno turistično ponudbo, kar je v obdobju okrevanja turizma še posebej pomembno," so zapisali v sporočilu za javnost.

Ob dirki Giro d'Italia je STO podprla promocijo športne prireditve preko javnega poziva in vzpostavila več oglaševalskih akcij, kot so oglaševanje na spletni strani www.giroditalia.it, oglaševanje v športni reviji Sport Week, postavitev nove predstavitvene pristajalne strani na turističnem portalu www.slovenia.info in promocijski videospot s slovenskim kolesarskim asom Tadejem Pogačarjem.

Za predstavnike italijanskih medijev je STO v sodelovanju z Javnim zavodom za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina ter Zavodom za turizem, mladino, kulturo in šport Brda v Milanu danes tudi izvedla novinarsko konferenco s predstavitvijo destinacij, vključenih v etapo po slovenskem ozemlju, ter izpostavitvijo Slovenije kot bližnje varne butične destinacije, ki nudi edinstvena doživetja.

STO prepoznavnost in ugled Slovenije kot destinacije za odlični kolesarski oddih krepi tudi v okviru drugih mednarodnih kolesarskih dirk. S sodelovanjem na kolesarski dirki Po Sloveniji, ki bo letos potekala med 9. in 13. junijem, bo tako omogočen prenos dirke na Eurosportu, prav tako je STO intenzivirala druge komunikacijske aktivnosti predstavitve Slovenije kot zelene in varne destinacije za odlična aktivna doživetja na kanalih te mreže.

Ob najpomembnejšem svetovnem kolesarskem dogodku Tour de France bo STO prav tako močno komunikacijsko izpostavila Slovenijo in njena kolesarska doživetja. Ključen poudarek komunikacijskih aktivnosti bo na močni povezavi Slovenije in njenih kolesarjev, Primoža Rogliča in Tadeja Pogačarja, ki se bosta potegovala za zmago na letošnjem Touru, so še zapisali.