Podjetja 19.4.2021 10:41

Jubilejni Slovenski oglaševalski festival bo jeseni gostila Ljubljana

Ljubljana, 19. aprila - Letošnji 30. Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo potekal 9. in 10. septembra v ljubljanskem Litostroju, so sporočili organizatorji. Sprva so nameravali jubilej obeležiti junija v amfiteatru Avditorija Portorož, kjer je festival pred tremi desetletji začel svojo zgodbo.

Portorož. Slovenski oglaševalski festival (SOF). Foto: Lena Dujc/STA Arhiv STA

Portorož.
Slovenski oglaševalski festival (SOF).
Foto: Lena Dujc/STA
Arhiv STA

Festival bo letos postregel tudi z nekaterimi novostmi v tekmovalnem programu, med drugim uvajajo skupino covid-19. V svetu tekmovalnega programa SOF so namreč ugotovili, da je celotna situacija zaradi pandemije prinesla tudi veliko mero kreativnosti, tako posamezne blagovne znamke kot celotna stroka pa so se dobro odzvale na nove izzive, je februarja na virtualni predstavitvi festivala pojasnila podpredsednica sveta Ana Ivandić.

Predsednik sveta tekmovalnega programa Uroš Goričan je ob predstavitvi napovedal, da bo bo letošnji žiriji predsedoval Janez Rakušček, pripravili pa so tudi druge manjše novosti v tekmovalnem programu. Po njegovem mnenju bo sicer v letu 2022 priložnost za bolj korenite spremembe celotnega tekmovalnega programa.

Glede trendov v oglaševalski industriji in novostih, ki jih je prinesla pandemija, je Goričan ocenil, da je covid "vse nas še hitreje porinil v digitalno sfero". Vsi oglaševalci so tako doživeli razcvet digitalnih komunikacij, klienti pa so v času karantene iskali alternativne načine, kako priti v stik s kupci. Tako bo dediščina obdobja covida-19 po njegovi oceni ta, da so se odprli novi kanali za komuniciranje, dvignili so se digitalni kanali, vsi v panogi pa so začeli drugače razmišljati.

SOF je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica.