Startupi 16.3.2021 12:24

Slovenski startup Epidemic po letu dni poslovanja do 400.000 evrov investicije

Ljubljana, 16. marca - Slovenski startup Epidemic, ki uporabnikom ponuja rešitev za povezovanje blagovnih znamk z vplivneži, je po letu dni poslovanja prejel prvo večjo investicijo za širitev poslovanja. Trije slovenski investitorji so skupaj vložili 400.000 evrov, ki jih bodo uporabili za povečanje ekipe in nadgradnjo umetne inteligence, ki jo uporabljajo.

Kot so sporočili iz družbe, investicija predstavlja izjemen dosežek v sicer nepredvidljivem letu. "Z vloženim denarjem bomo lahko povečali ekipo, bazo svojih vplivnežev in nadaljevali s širjenjem poslovanja ter nadgradnjo umetne inteligence, ki jo uporabljamo za iskanje najprimernejših vplivnežev za vsako podjetje posebej," je pojasnila direktorica in soustanoviteljica Nika Kristina Butina.

Uspeh podjetja pripisuje temu, da je ekipa našla odgovor na upadanje zaupanja sledilcev. Epidemic pri svojem delu stavi na "nano in mikro vplivneže", ki imajo nekaj tisoč sledilcev in delijo tiste izdelke in storitve, ki jih sami zaupajo.

Startup je lani zaposlil tri nove člane ekipe, poslovanje pa so iz Slovenije razširili še v devet evropskih držav, Avstralijo in ZDA. Ime družbe so izbrali še pred epidemijo covida-19. "Želeli smo močno ime, ki ponazori, kako hitro se lahko nekaj razširi. Na negativno reprezantacijo tega v resničnem življenju seveda nismo računali, vendar pri imenu ostajamo, saj smo z njim dosegli prve zastavljene cilje," je dodala Butina.

Družba je sicer za uporabo umetne inteligence že prejela Amazonovo nagrado Web Services v višini 100.000 evrov. Kot so ocenili, gre za izjemno priznanje njihovemu delu, hkrati pa jim prinaša tudi prepoznavnost v širšem prostoru, kamor se širijo.