Podjetja Turizem 28.2.2021 9:17

Slovenski turizem tke vezi v Italiji in Avstriji

Ljubljana, 28. februarja - Slovenska turistična organizacija (STO) je v minulem tednu pripravila dogodka za italijanski in avstrijski trg. Zanimanje organizatorjev potovanj je bilo v obeh primerih veliko. Trendi sicer kažejo, da bo letos več Evropejcev potovalo znotraj celine, več bo tudi potovanj z avtomobilom.

Ljubljana. Napis I feel Slovenia. Foto: Bor Slana/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Napis I feel Slovenia.
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

V sredo je STO na italijanskem trgu izvedla virtualno turistično delavnico Feel Slovenia Business Date, ki se je je udeležilo več kot 88 poslovnih partnerjev. Med njimi je bilo 51 italijanskih predstavnikov organizatorjev potovanj in turističnih agencij in 37 slovenskih turističnih podjetij - od lokalnih turističnih organizacij, hotelirjev, do agencij, turističnih atrakcij in drugih. Tekom dneva se je zvrstilo 375 video sestankov.

"Preko virtualnih turističnih delavnic nudimo poslovnim partnerjem možnost vzpostavitve novih poslovnih stikov in krepitve obstoječih," je povzel vodja predstavništva STO v Italiji Aljoša Ota. "Kljub negotovi situaciji je pomembno ohranjati stik s trgom in graditi zaupanje v Slovenijo kot zeleno, varno in odgovorno deželo," je dodal.

Ota je spomnil, da so na STO že januarja pripravili dva spletna seminarja, ki sta prav tako naletela na dober odziv italijanskih agentov. "Želijo vzpostaviti nove poslovne odnose z bližnjimi destinacijami in v tem oziru vidijo v Sloveniji še velik potencial," je podčrtal.

Že dan prej, v torek, pa je potekal spletni seminar, namenjen avstrijskim turističnim agentom in organizatorjem potovanj, ki je pritegnil več kot 100 poslovnih partnerjev. Namenjen je bil zlasti predstavitvi možnosti aktivnih počitnic, mest in kulture. V okviru dogodka je bilo veliko zanimanja za možnosti preživljanja aktivnega oddiha v naravi in priložnosti ponovnega trženja produktov zdravja in dobrega počutja, so zapisali na STO. Naslednji tak dogodek na avstrijskem trgu bo potekal 1. aprila.

Februarsko poročilo Evropske potovalne komisije (ETC) je sicer pokazalo, da bo 54 odstotkov Evropejcev v naslednjih šestih mesecih verjetno ali zelo verjetno potovalo. Še približno 19 odstotkov jih je glede potovanj nevtralnih. 41 odstotkov jih namerava potovati znotraj EU, 35 odstotkov pa bi jih v primeru potovanja v naslednjih šestih mesecih izbralo domačo državo.

Prav tako je 54 odstotkov vprašanih Evropejcev pripravljenih leteti z letalom, druga najbolj priljubljena možnost, ki bi jo izbralo 36 odstotkov, pa je potovanje z avtomobilom.