Mediji 13.1.2021 13:50

Večer lani prvič po 16 letih s pozitivnim trendom pri naročninah

Maribor, 13. januarja - Časnik Večer je lani, ko je obeležil 75. leto izhajanja, povečal število naročnikov, več kot podvojil prodajo digitalnih naročnin in ob koncu leta dosegel nov rekord unikatnih bralcev spletne strani. Direktor mariborske medijske hiše Miha Klančar je ob tem v sporočilu za javnost zapisal, da so prvič po 16 letih zabeležili pozitiven trend.

Ljubljana. Časnik Večer. Foto: Aljoša Rehar/STA

Ljubljana.
Časnik Večer.
Foto: Aljoša Rehar/STA

Število naročnikov na tiskano izdajo je bilo tako konec leta 2020 višje kot v začetku leta, rast prodaje digitalnih naročnin je bila glede na 2019 več kot 100-odstotna, spletna stran Vecer.com pa je decembra dosegla nov rekord, saj jo je bralo 539.000 unikatnih obiskovalcev, kar je za četrtino več kot v najbolj uspešnem mesecu leta 2019, je strnil Klančar.

"Z rezultati potrjujemo pravilno usmerjenost naše strategije, ki dopolnjuje tiskane naročniške pakete z digitalnimi, v središče pa postavljamo bralca in kakovostno novinarsko zgodbo," je dodal.

Odgovorni urednik Večera Matija Stepišnik je v zahvali bralcem zapisal, da so neodvisni mediji in kakovostno, verodostojno novinarstvo v časih krize in zgodovinskih prelomov še toliko bolj pomembni. "V nemalokrat informacijskem kaosu, v poplavi manipulacij, špekulacij predstavljajo nezlomljivo hrbtenico celovite, zanesljive, preverjene informiranosti," je navedel.

Stepišnik je spomnil, da je časnik lani praznoval 75 let obstoja, zato so se ozrli tudi v preteklost. "Tradicijo, ki so jo ustvarjale številne generacije večerovcev, spoštujemo. Tiskana izdaja je nekaj, kar ostaja trdno zasidrano med stebri naše produkcije, a obenem se zavedamo digitalnih trendov in prihodnosti," je zagotovil. "Večer v skupnem preseku vseh naših edicij ni imel še nikoli toliko bralcev in tolikšnega dosega," je dodal.

V družbi so izpostavili tudi veliko prizadevanje ekipe za odgovorno poročanje v kriznem koronskem letu in zagotavljanje celovitih, zanesljivih in verodostojnih vsebin, ki se tičejo zdravja ljudi. Ob tem so se oglasni in drugi prihodki po navedbah družbe dramatično zmanjšali. Podjetje je za zagotavljanje finančne stabilnosti zato moralo sprejeti tudi težke odločitve, ki jih je, kot so zapisali, velika večina sodelavcev sprejela z razumevanjem.

Za nadaljevanje dejavnosti je tako Večer še bolj kot sicer potreboval podporo bralcev, ki plačujejo naročnino ali kupujejo izvode v trafikah, in v družbi ugotavljajo, da so bralci v časih, ko se naklade tiskanih časopisov po vsem svetu že dlje časa neusmiljeno znižujejo, v Večeru prepoznali "verodostojen, relevanten vir informacij in to dokazali s svojo zvestobo".