Turizem 26.12.2020 8:05

Prlekija z novo blagovno znamko Visit Prlekija

Ljutomer, 26. decembra - Ta teden je zaživela nova spletna stran s spletno trgovino visit-prlekija.eu. Gre za del nove turistične blagovne znamke Visit Prlekija, ki v okviru vzpostavljene Turistične zadruge Prlekija združuje lokalne ponudnike kulinarike, turizma, dogodkov in doživetij.

Ljutomer.
Zaživela je nova spletna stran s spletno trgovino visit-prlekija.eu. Gre za del nove turistične blagovne znamke Visit Prlekija, ki v okviru vzpostavljene Turistične zadruge Prlekija združuje lokalne ponudnike kulinarike, turizma, dogodkov in doživetij.
Foto: STA

Ljutomer.
Zaživela je nova spletna stran s spletno trgovino visit-prlekija.eu. Gre za del nove turistične blagovne znamke Visit Prlekija, ki v okviru vzpostavljene Turistične zadruge Prlekija združuje lokalne ponudnike kulinarike, turizma, dogodkov in doživetij.
Foto: STA

"Gre za nov pristop k skrajševanju oskrbne verige z lokalno hrano in hkrati za povezovanje sorodnih proizvodov in storitev v privlačno lokalno ponudbo," je pojasnil podžupan Občine Ljutomer in predsednik Turistične zadruge Prlekija Niko Miholič.

Kot je poudaril, na območju Lokalne akcijske skupine (LAS) Prlekija ne deluje nobena podobna zadruga, ki bi združevala ponudnike lokalnih izdelkov. V zadrugo je vključenih 25 članov - lokalnih ponudnikov turističnih nastanitev, vinarjev, pridelovalcev in obrtnikov.

Gre za projekt, s katerim si je Občina Ljutomer na tretjem javnem pozivu LAS Prlekija zagotovila 70-odstotno sofinanciranje upravičenih stroškov projekta iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja v okviru programa LEADER/CLLD. Projekt je vreden nekaj manj kot 82.000 evrov in traja od oktobra 2019 do septembra 2021.

V skladu z zastavljenim načrtom projekta je v okviru zadruge danes zaživela tudi nova spletna stran www.visit-prlekija.eu. Njen namen je predstavitev lokalne ponudbe širši javnosti, saj je stran tudi v angleškem in nemškem jeziku.

"S tovrstnim načinom promocije si zadruga prizadeva povečati prepoznavnost lokalne ponudbe in dvigniti področje lokalnega turizma na višjo raven ter se s tem postaviti ob bok ostalim slovenskim turističnim destinacijam, ki tovrstne načine promocije že izvajajo," pravi Miholič.

Ker želijo v zadrugi podpreti lokalne ponudnike in povečati dostopnost lokalnih izdelkov širši javnosti, so v okviru omenjene spletne strani zasnovali tudi spletno trgovino z nekaj več kot 200 izdelki lokalnih pridelovalcev in ponudnikov.

V okviru projekta bodo v središču Ljutomera vzpostavili tudi lokalno trgovino oziroma center za lokalno samooskrbo. Slednjega bodo odprli po sprostitvi ukrepov za zajezitev širjenja novega koronavirusa, predvidoma spomladi 2021.