Turizem 11.11.2020 19:24

Slovenija se predstavlja na virtualni globalni turistični borzi

Ljubljana, 11. novembra - Danes se zaključuje tridnevna 41. globalna turistična borza World Travel Market, ki bi jo moralo gostiti osrednje londonsko sejmišče, vendar zaradi pandemije poteka na daljavo. Ponovno se je je udeležila tudi Slovenija, ki se je v predstavitvi izpostavila kot trajnostna destinacija petzvezdičnih gastronomskih in aktivnih doživetij.

Ljubljana.
Direktorica STO Maja Pak.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Kot so sporočili iz Slovenske turistične organizacije (STO), pomen borze kljub izvedbi le prek spleta ostaja velik, saj gre za vodilno borzo turistične industrije, ki zagotavlja edinstveno priložnost za srečanja, mreženje, pogajanja in sklepanje poslov na enem mestu. "Z virtualno izvedbo borze se udeležencem tudi letos zagotavljajo priložnosti za poglobitev obstoječih in pridobitev novih poslovnih stikov," so poudarili.

V virtualnem okolju se od ponedeljka na vnaprej dogovorjenih sestankih srečujejo predstavniki zainteresirane globalne poslovne turistične javnosti s predstavniki slovenskega turizma. Izvedeni spletni sestanki v tem času, ko srečanja v živo niso možna, nadomeščajo mreženje in sklepanje poslov in tako ohranjajo stik slovenskega turizma s ključnimi poslovnimi partnerji na britanskem in globalnem trgu, so poudarili v STO.

"Pomembno je, da tudi v trenutni situaciji Slovenija na ključnih trgih slovenskega turizma in s ključnimi partnerji izvaja tržno-komunikacijske aktivnosti ter s tem ohranja dobro izhodišče za obdobje okrevanja turizma," so dodali.

Direktorica STO Maja Pak je ob tem poudarila, da je zaradi omejitev, ki jih turizmu prinaša epidemija, vse več povpraševanja po unikatnih turističnih programih in edinstvenih doživetjih bližnjih evropskih držav, s katerimi organizatorji potovanj nadomeščajo programe v prekomorske destinacije.

"S prisotnostjo na World Travel Market pomembno prispevamo k ohranjanju pozornosti medijske in strokovne javnosti do Slovenije kot trajnostne destinacije za edinstvena, še posebej pa gastronomska in aktivna doživetja. Vidni predstavniki potovalne industrije izpostavljajo velik pomen povezanosti vladnih ukrepov s trajnostnim ravnanjem, kar v slovenskem turizmu razvijamo že več let in je naša velika konkurenčna prednost," je dejala.

Ob tem je posebej izpostavila srečanje s predstavniki britanskih in globalnih medijev, ki so jih predstavniki Slovenije po njenih besedah navdušili nad Slovenijo kot trajnostno deželo za aktivna in gastronomska doživetja, še posebej v povezavi s Slovenijo kot nosilko naziva Evropska gastronomska regija 2021 in z novimi Michelinovimi destinacijami.

Pomen sodelovanja na tovrstnih dogodkih je izpostavil tudi državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc. Kot je spomnil, je turizem ena najpomembnejših panog slovenskega gospodarstva. Njegovi učinki predstavljajo pomemben, desetodstotni delež bruto domačega proizvoda.

"Lansko leto je bilo za slovenski turistični sektor rekordno. Našo državo je obiskalo več kot 6,2 milijona turistov, zabeleženih pa je bilo več kot 15,7 milijona prenočitev. Delež tujih prenočitev je dosegel neverjetnih 72 odstotkov vseh prenočitev," je dodal.