Podjetja 22.10.2020 14:55

Telekom s Piazzom vstopa na novo poslovno področje

Ljubljana, 22. oktobra - Telekom Slovenije je te dni zagnal novo storitev, spletno tržišče Piazz, s katerim na enem mestu povezuje trgovce in kupce. Kot so na Telekomu zapisali v sporočilu za javnost, je Piazz zaenkrat na voljo trgovcem iz EU in kupcem iz Slovenije, v prihodnosti pa nameravajo dostopnost razširiti tudi na kupce iz jugovzhodne regije.

Ljubljana. Spletno tržišče Piazz. Foto: Telekom Slovenije

Ljubljana.
Spletno tržišče Piazz.
Foto: Telekom Slovenije

Kupci lahko zaenkrat izbirajo med več kot 35.000 aktivnimi ponudbami izdelkov iz 50 kategorij, med katerimi je trenutno največja ponudba izdelkov v kategorijah računalništvo, elektronska oprema, igrače, igre in prosti čas ter dom in vrt.

V Telekomu Piazz prepoznavajo kot nov korak v razvoju spletne ponudbe, saj menijo, da je "njegova ključna prednost pred podobnimi spletnimi prodajnimi kanali in cenovnimi primerjalniki v tem, da celoten proces od predstavitve izdelkov in ponudnikov do izbora v košarici in plačila poteka znotraj platforme".

Spletišče po navedbah Telekoma združuje specializirane trgovce, uveljavljene spletne trgovine in uvoznike blagovnih znamk ter manjše butične trgovine brez lastnega spletnega prodajnega kanala.

"Na ta način je kupcem na enem mestu na voljo pregledna ponudba zelo širokega nabora izdelkov, posebnost spletnega tržišča pa je v tem, da lahko en izdelek ponuja več različnih trgovcev, tako da se kupec odloči za sebi najprimernejšo ponudbo, izdelek pa plača neposredno trgovcu."