Podjetja #družba 25.9.2020 12:31

Na Websi dnevu slavila Agencija 101 in A1

Ljubljana, 25. septembra - Na Websi dnevu, ki je v četrtek tradicionalno zaključil celoletni projekt Websi Spletni prvaki, so podelili nagrade za digitalne presežke leta. Naj agencija je postala Agencija 101, nagrado za naj naročnika pa je prejel A1, ki je s projektom Live shop v sodelovanju z DROM Agency slavil tudi kot generalni spletni prvak, so sporočili organizatorji.

Ljubljana. Nagrade websi za naj digitalne dosežke leta. Foto: Websi

Ljubljana.
Nagrade websi za naj digitalne dosežke leta.
Foto: Websi

Organizatorji so letos podelili 31 nagrad, poleg omenjenih med drugim še za naj digitalca 2020, kar je postal Simon Žalec, vodja digitalne strategije v blagovni znamki Argeta.

Za naj digitalno kampanjo je 108-članska strokovna in poslovna žirija pod vodstvom direktorja komuniciranja pri NLB Andreja Krajnerja izbrala Petrolovo Vse se začne z dobrim servisom, ki jo je zasnovala Agencija 101. Zmagovalec ljudstva je postal NLB Klikin (NLB in Infinum), najboljšo vsebino je predstavila plakatna akcija koronavirus / Plaktivat (TAM-TAM).

Po mnenju žirije najboljšo uporabniško izkušnjo predstavlja Destinacijski portal Visit Maribor (Zavod za turizem Maribor - Pohorje in April 8), najbolje oblikovana pa je bila spletna stran Vile Madeleine (Rocco nepremičnine in Kreativna tovarna).

Podelili so še nagrade v več kategorijah, med drugim v avtomobilizmu, digitalnih orodjih, finančnem sektorju, družbenih omrežjih ter javnih in nevladnih organizacijah. Prvič pa so v luči epidemije podelili tudi nagrado v kategoriji digital proti koronavirusu.

Letošnji projekt spletnih prvakov je zaznamovala epidemija, a so po besedah organizatorjev vseeno imeli rekordno število prijavljenih projektov, kar 142. Pred podelitvijo nagrad je Websi dan ponudil predavanja in okrogle mize, med drugim so se na odru zvrstili strokovnjaki iz podjetij in agencij, kot so Renderspace, Fraport Slovenija, AV Studio, Telekom Slovenije in Kino Šiška.

Dogodek v Festivalni dvorani je "ponovno dokazal, da slovenska digitalno poslovna scena premore toliko znanja, da je včasih dovolj, če si ga delimo samo med sabo", so zapisali organizatorji.

Poslanstvo projekta Websi Spletni prvaki je dokumentirati, ovrednotiti in širši javnosti predstaviti projekte in njihove ustvarjalce, ki predstavljajo prerez aktualnega stanja na področju slovenskega digitalnega komuniciranja, ter nagraditi tiste, ki pomembno prispevajo k dvigovanju njegove ravni.

Organizator je Zavod za digitalno odličnost Websi, pobudnika projekta pa sta svetovalno-analitična družba E-laborat in podjetje Medijski partner.