Turizem 22.9.2020 15:16

O kolesarski destinaciji Sloveniji bi lahko brala več kot milijarda ljudi

Ljubljana, 22. septembra - O Sloveniji kot kolesarski destinaciji za aktivni oddih je v minulih dneh lahko brala več kot milijarda ljudi po svetu. Slovenska turistična organizacija (STO) je namreč uspehe slovenskih kolesarjev na dirki po Franciji izkoristila za pripravo članka o naši deželi, iz katerega je izhajalo več kot 400 objav v tujih medijih, so sporočili.

Francija, Pariz. Sprejem za zmagovalce Dirke po Franciji. Drugouvrščeni Primož Roglič, zmagovalec Toura Tadej Pogačar in tretji Avstralec Richie Porte. Foto: Daniel Novakovič/STA

Francija, Pariz.
Sprejem za zmagovalce Dirke po Franciji.
Drugouvrščeni Primož Roglič, zmagovalec Toura Tadej Pogačar in tretji Avstralec Richie Porte.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Slovenija je športna velesila, njeni športniki pa eni najbolj pristnih in srčnih ambasadorjev države, so prepričani na STO. To dokazuje tudi zanimanje za Slovenijo, ki ga je spodbudil velik uspeh Tadeja Pogačarja, Primoža Rogliča in ostalih slovenskih kolesarjev na dirki po Franciji.

"O izrednem boju Pogačarja in Rogliča na etapah dirke, o športnih predstavah ostalih Slovencev na Touru, predvsem pa o prijateljstvu in srčnosti vseh naših kolesarjev so pisali najbolj ugledni tuji mediji. Pogačarju in Rogliču so čestitali znane osebnosti in vrhunski športniki," so našteli na STO. Za ugled in prepoznavnost Slovenije in slovenskega športa je to neprecenljivega pomena.

Ob povečani pozornosti svetovne javnosti so na STO prejšnji teden tudi okrepili aktivnosti promocije Slovenije kot dežele vrhunskih športnikov in kot odlične kolesarske destinacije za aktivni oddih. "Na družbenih omrežjih smo navijali za naše kolesarske ase z objavami s ključnikom #ifeelslovenia, v posebnem videu smo s Primožem Rogličem povabili k odkrivanju Slovenije. Tuje medije smo z novičniki vabili k odkrivanju športnega srca Slovenije, slovenskim navijačem na dirki pa smo razdelili zastavice I Feel Slovenia," so našteli.

Še posebej odmeven pa je bil članek na temo Slovenije kot kolesarske velesile, ki so ga posredovali najuglednejšim tujim medijem. Dosegli so namreč več kot 400 objav v tujih medijih in s tem potencialno več kot 1,06 milijarde njihovih bralcev.

Članek Slovenijo opisuje kot "zelen kolesarski raj" v srcu Evrope, ki se ponaša z nekaterimi od najboljših svetovnih kolesarjev in najbolj raznolikih kolesarskih poti. Izpostavlja, da je naša država ena najbolj zelenih in najbolj zdravih na svetu, in predstavlja naziv Zelena in zdrava (Green & Safe).

"Ljubezen do športa je zapisana Slovencem v genih," so v STO zapisali v tem članku. Pozvali so še, naj bo letošnji, premierni dan slovenskega športa, v duhu športnega srca naše dežele.

V STO so zelo zadovoljni tudi z dosegom novičnikov, ki pripovedujeta zgodbo o športnem srcu Slovenije in ki ju je STO poslala na več kot 67.000 naslovov tujih organizatorjev potovanj in turističnih agentov ter tuje široke javnosti. S Kolesarsko zvezo Slovenije se STO ob tem že dogovarja o sodelovanju pri promociji Slovenije na svetovnem prvenstvu v cestnem kolesarjenju v Italiji ta konec tedna.

Nenazadnje pa so uradni turistični profili na družbenih omrežjih te dni obarvani rumeno, ob ključniku #ifeelslovenia (čutim Slovenijo) pa se pojavlja še #ifeelyellow (čutim rumeno). Izjemoma so za to priložnost nacionalno in turistično znamko in komunikacijska orodja spremenili v barvo, ki jo te dni nosi vsa Slovenija, so še pojasnili na STO.