Turizem 28.7.2020 11:11

Posavcem denar za razvoj in promocijo turističnih območij

Krško, 28. julija - Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je Regionalni razvojni agenciji iz Krškega nedavno odobrilo skoraj 260.000 evrov podpore za elektronsko nadgradnjo projekta Gradovi Posavja. Slovenska turistična organizacija pa ji je prek razpisa za sofinanciranje promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih območij namenila 40.000 evrov.

Po podatkih posavske agencije jim je gospodarsko ministrstvo denarno podporo odobrilo prek razpisa za preoblikovanje turistične ponudbe v vodilnih turističnih območjih zaradi epidemije covida-19, in sicer za projekt e-Gradovi Posavja.

Denarno podporo Slovenske turistične organizacije pa bodo porabili za promocijo turistične ponudbe območij Čatež in Posavje na domačem in tujem trgu. Pri tem želijo okrepiti njuno prepoznavnost kot območij "za odkrivanje vrhunske srčne gastronomije, spoznavanje aktivnosti v naravi in na podeželju ter skrbi za zdravje in dobro počutje".

V agenciji so dodali, da želijo sicer leta 2014 začeti projekt skupnega tržnega nastopa upravljavcev posavskih gradov nadgraditi s spletno in drugo promocijo, pri čemer stavijo na digitalno inoviranje kulturne dediščine in usposabljanje zaposlenih v gostinstvu in turizmu.

Od navedenih projektov si obetajo dvig kakovosti turistične ponudbe območij Čatež in Posavje, okrepitev kompetence zaposlenih v območnem turizmu in gostinstvu ter usmeritev obiskovalcev k obisku posavskih gradov.

Na izbranih gradovih bodi pripravili interpretacijo posavske grajske kulturne dediščine in razvili "petzvezdično doživetje", ki bo gostom omogočilo njeno večdimenzionalno doživljanje. Naslonili se bodo na grajsko in samostansko kulturno dediščino med Krko, Savo in Sotlo.

Glede promocije preostalega posavskega turizma se nameravajo v sklopu projekta Posavje polno priložnosti lotili digitalne in tiskane promocije na domačem in tujem trgu, oglaševanja po Sloveniji in izdelave prigodne brošure.

Poudarili bi sicer radi možnost turističnih doživetij, povezanih s preživljanjem počitnic v naravi oz. s pohodništvom, kolesarstvom in z vodnimi dejavnostmi. Računajo tudi na promocijo trajnostnega gastronomskega turizma in doživetij, povezanih z vrhunsko gastronomijo.

Promocijo načrtujejo na izbranih ključnih trgih, med katerimi so navedli Italijo, Avstrijo, Veliko Britanijo, Nemčijo, Hrvaško in domači trg.

S sodelovanjem in povezovanjem deležnikov znotraj območja želijo ustvariti edinstvena in zelena doživetja, v katerih bodo domačini obiskovalci začutili Posavje, so še zapisali v posavski razvojni agenciji.