Turizem 23.7.2020 15:29

Za turistično promocijo dodeljenih 1,8 milijona evrov

Ljubljana, 23. julija - Zaključena sta javna razpisa Slovenske turistične organizacije (STO) za sofinanciranje promocije slovenske turistične ponudbe na tujih in slovenskem trgu v letu 2020, namenjena turističnim podjetjem in vodilnim turističnim destinacijam. Skupno je bilo sofinanciranje odobreno 55 vlogam v skupni višini skoraj 1,8 milijona evrov, so sporočili iz STO.

Bled. Blejsko jezero, v ozadju blejski grad. Foto: Daniel Novakovič/STA Arhiv STA

Bled.
Blejsko jezero, v ozadju blejski grad.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

STO je letos objavila dva razpisa, s katerima je podprla prizadevanja slovenskih turističnih podjetij in vodilnih turističnih destinacij na področju promocije slovenskega turizma. Marca je bil objavljen javni razpis za sofinanciranje promocije slovenske turistične ponudbe v letu 2020, namenjen turističnim podjetjem, aprila pa še razpis za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij.

Na razpisa je projekte promocijskih aktivnosti prijavilo 33 od skupno 35 vodilnih turističnih destinacij ter 20 turističnih podjetij. Skupno je bilo v okviru obeh razpisov sofinanciranje odobreno 55 vlogam v skupni višini 1,76 milijona evrov. Glavni finančni vir pri obeh razpisih so sredstva iz naslova promocijske takse.

Pogoji prijave obeh razpisov so upoštevali spremenjene razmere na globalnem in slovenskem trgu v letošnjem letu zaradi covida-19 ter usmerjenost slovenskega turizma v trajnost.

"Verjamem, da bodo tržno-promocijske aktivnosti, ki smo jih podprli, destinacijam in podjetjem pomagale pri povečanju prepoznavnosti ter spodbujanju rasti števila turistov in njihove potrošnje," je dejala direktorica STO Maja Pak. Sredstva bodo tudi dodaten ukrep v pomoč pri okrevanju in ponovnem zagonu slovenskega turizma, je dodala.

Sredstva iz obeh javnih razpisov naj bi pomembno prispevala k povečanju promocijskih aktivnosti in s tem pojavnosti posameznih vodilnih destinacij, tudi tistih manj poznanih, a vrednih obiska. Ponudbo destinacij dopolnjujejo turistična podjetja, ki bodo s sofinanciranjem ustvarila dodaten priklic pri obiskovalcih in se bodo lahko strateško umestila na obstoječih in novih trgih.