Turizem #družba 20.6.2020 8:30

Začenja se digitalna kampanja moje mesto

Celje, 20. junija - Združenje zgodovinskih mest Slovenije se je z inovativno nagradno igro #mojemesto pridružilo vseslovenski motivacijski kampanji Slovenske turistične organizacije z naslovom Zdaj je čas. Moja Slovenija. Nagradna igra bo potekala od danes do sredine julija. Udeleženci se bodo potegovali za več kot 100 privlačnih nagrad.

Celje.
Celjski grad, mesto Celje, panoramski posnetek.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Kot so sporočili iz Zavoda Celeia Celje, bo omenjene nagradna igra ljudji spodbujala, da od danes do 15. julija obiščejo čim večje število zgodovinskih mest, kot so Idrija, Celje, Jesenice, Kamnik, Koper, Kostanjevica na Krki, Kranj, Metlika, Novo mesto, Piran, Ptuj, Radovljica, Slovenske Konjice, Šentjur, Škofja Loka, Tržič in Žužemberk, in si tako pridobijo status bronastega, srebrnega ali zlatega prijatelja zgodovinskih mest, najbolj zagreti pa bodo lahko postali celo ambasadorji zgodovinskih mest Slovenije.

V nagradni igri je mogoče sodelovati tako, da v omenjenih mestih poiščete eno izmed točk z napisom #mojemesto, ob njej se je treba tudi fotografirati. Napisi se nahajajo na več različnih lokacijah. Fotografijo z napisom potem obiskovalec objavi na svojem Instagram profilu in ji doda oznaki @slovenia_historic_towns in #mojemesto ter ključnik mesta, ki ga je obiskal.

Če obiskovalec med trajanjem kampanje obišče vsaj tri zgodovinska mesta, postane bronasti prijatelj slovenskih zgodovinskih mest, če obišče vsaj šest mest, pa srebrni prijatelj slovenskih zgodovinskih mest. Če obišče 10 mest in več, pridobi naziv zlati prijatelj slovenskih zgodovinskih mest, če obišče vseh 17 mest Združenja zgodovinskih mest Slovenije, pa pridobi častni naziv ambasador slovenskih zgodovinskih mest, so zapisali v sporočilu.

V Celju, ki je tudi član združenja zgodovinskih mest, bosta na nagradno igro opozarjali tabli pred Turistično-informacijskem centru na Glavnem trgu in na celjskem Starem gradu.