Podjetja 18.6.2020 16:14

Ambasadorji slovenskega gospodarstva za promocijo Slovenije kot tehnološko razvite zelene države

Ljubljana, 18. junija - Pri promociji slovenskega gospodarstva v svetu bo pomagalo tudi 19 ambasadorskih podjetij, ki po oceni agencije Spirit Slovenija izkazujejo ključne prednosti slovenskega gospodarstva. Podjetjem status predstavlja veliko čast, država pa veliko stavi na njihovo promocijo Slovenije kot tehnološko razvite zelene države.

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Vodja razvoja v Swarcu Lea Jure Kranjec.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Vodja razvoja v Swarcu Lea Jure Kranjec.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Maja Kalan Pongrac iz Ljubljanskih mlekarn.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Maja Kalan Pongrac iz Ljubljanskih mlekarn.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Direktor družbe Lotrič Meroslovje Marko Lotrič.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Direktor družbe Lotrič Meroslovje Marko Lotrič.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Direktorica Spirita Ajda Cuderman.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Direktorica Spirita Ajda Cuderman.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Direktorica Spirita Ajda Cuderman.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Direktor družbe Lotrič Meroslovje Marko Lotrič, direktorica Spirita Ajda Cuderman in državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc,
Maja Kalan Pongrac iz Ljubljanskih mlekarn in vodja razvoja v Swarcu Lea Jure Kranjec.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Direktor družbe Lotrič Meroslovje Marko Lotrič, direktorica Spirita Ajda Cuderman in državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca agencije Spirit o aktivnostih za okrevanje izvoza slovenskih podjetij in projektih za lažje vključevanje slovenskih podjetij v mednarodni prostor ter predstavitev ambasadorjev slovenskega gospodarstva in njihovih pričakovanj glede skupnih promocijskih aktivnostih na tujih trgih.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Kot je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani dejala direktorica javne agencije Spirit Slovenija Ajda Cuderman, gre za izjemna podjetja, ki ponujajo edinstvene izdelke in storitve z visoko dodano vrednostjo. "S svojimi rešitvami bodo v prihodnje prispevala k prepoznavnosti Slovenije kot tehnološko razvite in kreativno naravnane zelene države ter k promociji stabilnega in naprednega poslovnega okolja," je poudarila.

Podjetja po njenih besedah namreč veliko lažje vstopijo na trge, kjer država uživa visoko stopnjo prepoznavnosti in ugleda. "Kot mlada država svojo državno znamko I feel Slovenia uporabljamo šele 20 let, a je predvsem v zadnjem času postala sinonim za vse več uspešnih slovenskih, tudi gospodarskih zgodb," je dodala.

Novi ambasadorji so podjetja Akrapovič, Alpina, AquafilSLO, Ekoart hiše, Elan, Equa, Hooray Studios, Ljubljanske mlekarne, Lotrič meroslovje, Luka Koper, Lumar IG, Mywater, Nordijski center Planica, Panorganix, Paradajz, Pipistrel, Plastika Skaza, Swarco Lea in SETCCE.

Lastnik in generalni direktor podjetja Lotrič meroslovje Marko Lotrič je dejal, da so k ambasadorstvu pristopili, ker si biti ambasador Slovenije na svojem področju štejejo v veliko čast. S skupno 11 podjetji so prisotni v sedmih tujih državah, zato bodo imeli dovolj priložnosti za promocijo Slovenije, je prepričan.

Tudi v Ljubljanskih mlekarnah menijo, da lahko kot velik izvoznik učinkovito pripomorejo k prepoznavnosti Slovenije. "Biti ambasador slovenskega gospodarstva je za nas nagrada - dolgoročna zmaga za vse zaposlene," je dejala Maja Kalan Pongrac.

Jure Kranjec iz podjetja Swarco Lea pa je dejal, da jim je znotraj mednarodnega konzorcija, katerega del so, že uspelo doseči veliko prepoznavnost slovenske tehnologije, zato bodo kot ambasador slovenskega gospodarstva potenciale države še lažje izpostavljali.

Predstavniki vseh treh podjetij so izpostavili tudi pomen trajnostno usmerjenega poslovanja, ki ga v njihovih podjetjih po njihovih besedah uresničujejo kot del poslanstva. "Za trajnostno zaposlovanje pa so ključni ljudje - vsak zaposleni posebej," je poudaril Lotrič.

Ambasadorji so bili izbrani na podlagi januarja letos objavljenega javnega poziva. Jeseni naj bi se jim v sklopu drugega javnega poziva pridružilo še do 20 slovenskih podjetij.

Takšna podjetja počnejo tisto, kar bo Slovenijo še trdneje umestilo na svetovni zemljevid, je poudaril državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc. Slogan "I feel Slovenia. Green. Creative. Smart." po njegovih besedah izkazuje vse tisto, kar se je v času pandemije covida-19 še enkrat znova izkazalo kot ključno.

"Naša naloga je, da znamko pod tem sloganom uveljavimo v svetu. Ko bomo uspeli prepoznavnost države še povečati, bo to pomembna okrepitev dodane vrednosti," je dodal.

Na dogodku so predstavili tudi virtualni zemljevid Slovenije s prebojnimi rešitvami ambasadorjev, ki ga bo agencija uporabljala v promocijske namene na različnih dogodkih v tujini.