Startupi Podjetja 2.3.2020 14:22

Startup Epidemic povezuje podjetja in nano vplivneže

Ljubljana, 2. marca - Slovenski startup Epidemic od lanskega leta povezuje podjetja in manjše oziroma t. i. nano vplivneže, s čimer skušajo zagotoviti avtentično in unikatno promocijo izdelkov in znamke.

Ljubljana, TV Slovenija.
Izbor slovenskega predstavnika za Pesem Evrovizije - EMA 2019.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Mlada ekipa startupa je v času spremenjenih okoliščin navad uporabnikov spleta zaznala poslovno priložnost in podjetjem ter njihovim blagovnim znamkam ponudila drugačen koncept nagovora ciljnih skupin. Opazili so upad zaupanja večjih vplivnežev, ki imajo tudi po več sto tisoč sledilcev, zato sodelujejo s t. i. nano vplivneži, ki imajo od 1000 do 10.000 sledilcev.

Po njihovem so ti bolj kredibilni, saj nimajo popolnih profilov ali glamuroznih življenjskih slogov. Majhne skupnosti sledijo njihovim priporočilom in izkušnjam, zaradi česar je to bolj učinkovito od oglaševanja, dodajajo pri Epidemicu.

Epidemic razišče nano vplivneže in izbrani prejmejo izdelke oz. storitve, ki jih potem preizkušajo, o njih pišejo, poročajo in jih umeščajo v svoja življenja, ki jih spremljajo njihovi sledilci. Če jim izdelek ni všeč, sodelovanje zavrnejo. Za umestitev vsebin na svoja omrežja niso plačani, prav ta okoliščina pa botruje pristnosti in iskrenosti njihovih zgodb, so prepričani pri podjetju.

Običajno v eno kampanjo vključijo najmanj 20 vplivnežev, da imajo velik doseg. Pri Epidemicu glede na naročnikove želje med drugim izberejo vplivneže, jim posredujejo izdelke oz. storitve, določijo doseg, spremljajo objave in pripravijo poročilo o aktivnostih na družbenih omrežjih.

Med drugim pri iskanju vplivnežev uporabljajo svojo tehnologijo, ki jo sami dodatno razvijajo. Programska oprema, ki jo uporabljajo pri svojem delu, bo z nastavki umetne inteligence nadgrajena tako, da bo še laže in hitreje identificirala ljubitelje znamke, ki bodo iskreno kreirali vsebine.