Podjetja 19.2.2020 8:30

Konferenca inOrbit letos s šesto izvedbo

Portorož, 19. februarja - Šesta izvedba konference inOrbit, ki je namenjena strokovnjakom s področja digitalnega marketinga, bo potekala 19. in 20. marca v Portorožu. Glavni temi konference bosta rast in razvoj poslovanja na digitalnih kanalih, so sporočili organizatorji dogodka, slovenska digitalna agencija Red Orbit.

Ljubljana. Digitalno-marketinška konferenca inOrbit. Foto: https://www.inorbit.si

Ljubljana.
Digitalno-marketinška konferenca inOrbit.
Foto: https://www.inorbit.si

Konferenca inOrbit tudi letos obljublja pester program in privablja svetovno znane strokovne govorce. Obiskovalci bodo lahko prisluhnili globalnim mojstrom digitalnega sveta, ki prihajajo iz mednarodnih podjetij, kot so Lego, Microsoft, Zalando idr.

Glavne teme konference bodo vsebinski marketing, izboljšanje uporabniške izkušnje kupcev, mobilni in vplivnostni marketing ter glasovno iskanje, odločevalski proces potrošnika, načini zadrževanja kupcev, Facebook dinamični remarketing, produktni oglasi ter načini spletnega privabljanja kupcev v fizične trgovine.

Med odmevnejšimi govorci bo Luis Navarrete Gomez, vodja globalnega iskalnega trženja v podjetju Lego, ki opredeljuje strategije iskalnega trženja za to globalno podjetje z igračami. Aktivno deluje na področju iskalnega trženja kot pisatelj in govorec ter je član številnih svetovnih organizacij na tem področju.

Jason Miller iz ameriškega tehnološkega velikana Microsoft pa je priznan govorec in tudi profesor trženjske strategije na kalifornijski univerzi Berkeley. V svojem predavanju se bo posvetil stičišču med umetno inteligenco in ustvarjalnostjo - razkril bo, kako se lahko ustvarjalnost in vpoglede, pridobljene z umetno inteligenco, uporabi in tako postavi marketinške kampanje na novo raven.