Podjetja #družba 18.1.2020 8:26

V digitalnih medijih tudi lani prednjačili oglasi za trgovino

Ljubljana, 18. januarja - Slovenska agencija Iprom, specializirana za digitalno oglaševanje, je lani slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazala 22,3 odstotka več oglasov kot predlani. Po deležu prikazanih oglasov je z 18 odstotki tretje leto zapored prednjačila panoga trgovine, tesno za petami pa ji je bil s 17 odstotki avtomobilizem.

Ljubljana. Logotip podjetja Iprom. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Logotip podjetja Iprom.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Podatki Iproma, ki število posredovanih prikazov oglasov v digitalne medije spremlja od leta 2005, kažejo, da se je delež avtomobilskih oglasov lani v primerjavi z letom poprej povečal za 2,4 odstotne točke, so sporočili iz družbe.

Tretje mesto po deležu prikazanih oglasov je tudi lani zasedla panoga financ, ki pa je v primerjavi z letom 2018 zrasla za skoraj tri odstotne točke. Panoga zabava in prosti čas je zabeležila 11,5-odstotni delež in tako pristala na četrtem mestu, potem ko je bila leta 2017 dve mesti višje.

Peto in šesto mesto po deležu prikazanih oglasov v digitalnih medijih sta lani zasedli panogi turizem z 10,3-odstotnim deležem in telekomunikacije s 7,7-odstotnim deležem.

"Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji rastejo za približno 20 odstotkov letno. Rast investicij in sorazmerno stabilno razmerje deležev med vodilnimi panogami dokazuje, da digitalno z vidika učinkovitosti utrjuje svoj primat na področju oglaševanja," je dejal Andrej Ivanec iz Iproma.