Startupi 16.1.2020 7:47

Mali junaki z več kot 27 milijoni prihodkov

Ljubljana, 16. januarja - Mlado slovensko podjetje Hooray Studios, znano pod blagovno znamko Mali junaki, je s prodajo personaliziranih knjig za otroke in njihove starše v letu 2019 ustvarilo več kot 27 milijonov evrov prihodkov. S tem so več kot podvojili rezultat v primerjavi z letom poprej, so sporočili iz podjetja.

Ljubljana. Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Na fotografiji del ekipe v ljubljanskih prostorih. Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana.
Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Na fotografiji del ekipe v ljubljanskih prostorih.
Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana. Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Na fotografiji soustanovitelja Malih junakov, Mic Melanšek in Rado Daradan, na pikniku s svojo ekipo. Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana.
Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Na fotografiji soustanovitelja Malih junakov, Mic Melanšek in Rado Daradan, na pikniku s svojo ekipo.
Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana. Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Na fotografiji utrinke iz zakulisja ustvarjanja kanadskega ilustratorja, ki je navdih za del ilustracij v eni izmed knjig črpal na Bledu. Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana.
Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Na fotografiji utrinke iz zakulisja ustvarjanja kanadskega ilustratorja, ki je navdih za del ilustracij v eni izmed knjig črpal na Bledu.
Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana. Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Na fotografiji utrinek snovanja kreativnih konceptov za nove knjige, ki poteka v sodelovanju z ilustratorji in avtorji s celega sveta. Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana.
Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Na fotografiji utrinek snovanja kreativnih konceptov za nove knjige, ki poteka v sodelovanju z ilustratorji in avtorji s celega sveta.
Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana. Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana.
Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše.
Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana. Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše. Foto: Arhiv Mali junaki

Ljubljana.
Slovensko podjetje Hooray Studios, ki pod blagovno znamko Mali junaki izdaja personalizirane knjige za otroke in starše.
Foto: Arhiv Mali junaki

Poleg tega je podjetje zabeležilo prodajo milijonte knjige, poleg že obstoječe podružnice v ZDA so odprli novo podružnico v Veliki Britaniji, v marketing so lani vložili več kot 11 milijonov evrov sredstev.

"Z razširitvijo koncepta naših personaliziranih knjig za otroke na knjige za širšo družino so se nam odprle mnoge priložnosti, ki jih poprej sploh nismo zaznali. Tako smo z veliko žlico uspešno zajeli priložnosti ob valentinovem, dnevu mamic in dnevu očkov," pravi soustanovitelj ter kreativni in marketinški direktor Mic Melanšek.

Povečano povpraševanje po personaliziranih knjigah Malih junakov je zahtevalo tudi korenite sistemske izboljšave. Tako so v preteklem letu močno okrepili zmožnosti svojih spletnih sistemov, kar pomeni, da naročanje knjig poteka za uporabnika še hitreje in lažje, tudi ob vrhuncih, ko je na strani več deset tisoč obiskovalcev hkrati.

Poleg tega so sklenili sodelovanja z novimi tiskarnami v ZDA, Franciji in Veliki Britaniji, kar jim omogoča naklade tudi do 100.000 knjig dnevno. "Vse omenjeno smo namreč v letu 2018 pripeljali do roba zmožnosti, zato je bila nadgradnja nujno potrebna," pojasnjuje soustanovitelj in generalni direktor Rado Daradan.

V preteklem letu se je ekipa občutno povečala in sedaj šteje že več kot 140 članov, občasno pa se jim v tednih visokih sezon pridružujejo tudi okrepitve v obliki zunanjih sodelavcev. Temu primerno so razširili tudi svoje poslovne prostore v centru Ljubljane, ki se sedaj razprostirajo že na 1000 kvadratnih metrih.

Zaposlovali so predvsem specialiste za ključna področja ter strateške kadre, ki bodo pripomogli k nadaljnji rasti podjetja in razvoju novih izdelkov.

"V letu 2020 načrtujemo, da bo luč sveta ugledalo več kot 10 novih projektov, ne le knjig, temveč tudi dopolnilnih izdelkov, ki jih ekipa intenzivno razvija že zadnje leto," je pojasnil Jure Prek, nekdanji direktor uspešnega zagonskega podjetja Outfit7, ki se je ekipi Hooray Studios pred kratkim pridružil kot vodja kreativnih procesov in produkcije.