Turizem 10.11.2019 9:35

V Tržiču zabeležili rekordno poletno turistično sezono

Tržič, 10. novembra - Tržiška občina je letos zabeležila rekordno poletno turistično sezono. Med januarjem in avgustom so turisti, predvsem tuji, ustvarili skoraj 17.000 nočitev, kar je za 22 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Temu je botrovala tudi globalna digitalna oglaševalska kampanja Tržič te izziva.

Kot so sporočili iz tržiške občine, je bila letošnja poletna sezona v Tržiču zgodovinska. Mesto in njegovo zeleno zaledje, obdano z najdaljšo slovensko gorsko verigo, je zabeležilo rekordno število turističnih prihodov in blizu 17.000 prenočitev, večinoma tujih turistov.

Letošnja turistična sezona je lansko prekosila za več kot 22 odstotkov. Turizem v Tržiču tako postaja vse pomembnejši, Občina Tržič pa ponudnikom pomaga graditi prepoznavnost in tržni delež tako z razvojnimi kot s promocijskimi aktivnostmi. Kot ugotavljajo, se vložki in strateški pristop obrestujejo.

Letošnje leto so odprle delavnice s turističnimi ponudniki, ki so povezali doživetja Tržiškega v razširjene programe podaljšanih vikendov z avanturistično, družinsko in sprostitveno tematiko. Utrdili so zavedanje, da delujejo na eni najbolj urejenih gorsko-kolesarskih, pohodniških in butičnih destinacij alpske Slovenije. Kot so poudarili, je Tržič najboljša lokacija za odkrivanje Gorenjske in Slovenije, kjer se je mogoče izogniti množicam le streljaj od ikoničnega Bleda in prestolnice Ljubljane.

Že četrto leto zapored občina v sodelovanju z Agencijo za razvoj in marketing v turizmu Nea Culpa na mednarodnih turističnih trgih kontinuirano komunicira ključne prednosti destinacije in legendo, da je Tržič kot mesto nastal z lomastenjem zmaja po Karavankah, danes pa je edinstvena zmajeva telovadnica na prostem s spektakularnimi razgledi.

Letos je turiste med zmajeve gore, ki ostajajo oaza izven množičnih turističnih tokov bližnjih centrov alpske Slovenije, že od maja na sedmih trgih vabila globalna oglaševalska kampanja Tržič te izziva. Digitalna kampanja je ciljno nagovarjala avanturiste na čelu z gorskimi kolesarji, aktivne družine in nostalgično razpoložene pare. Potekala pa je na slovenskem, nemškem, avstrijskem, nizozemskem, italijanskem, češkem in belgijskem trgu.

Spletna kampanja na družabnem omrežju Facebook, spletnem brskalniku Google ter promociji na Gmailu je v povezavi s spletnim mestom Visit Tržič dosegla visoko stopnjo odzivnosti in presegla načrtovano število konverzij ter interakcij za kar 45 odstotkov. Glede na preteklo sezono je bilo letos največ zanimanja za pohodništvo, najbolj odzivna ciljna publika pa so bili aktivni navdušenci in pari, tako na slovenskem kot na tujih ciljnih trgih.

Kampanja je Tržič utrdila na seznamu ambicioznih in vse bolj prepoznavnih destinacij Slovenije, kjer se lahko gostje s kolesom podajo po poteh, ki jih spremljajo zeleni razgledi na Karavanke, poskusijo štruklje in pastirske dobrote na planšarijah in v planinskih kočah, si oddahnejo na seniku, pomagajo na kmetiji skuhati tradicionalne slovenske jedi, doživijo inovativni glamping, začutijo čevljarsko tradicijo ali spoznajo smučarsko zgodovino.