Podjetja Turizem 6.11.2019 17:25

Slovenski turizem na WTM London do več priznanj

London, 6. novembra - Slovenski turizem je na borzi turistične industrije WTM London pobral več priznanj International Travel & Tourism Awards (ITTA). Srebrno nagrado za ustvarjanje trajnostnega modela destinacije je dobil Turizem Bohinj, STO in Turizem Ljubljana sta bila prepoznana za kampanji Feel Slovenia, Experience Croatia in Zelene nabavne verige.

Priznanja svetovne turistične industrije ITTA so v Londonu podelili v 15 različnih kategorijah, Slovenija pa je bila nominirana v šestih. Prijavljenih del je bilo letos več kot 70 iz različnih delov sveta, nagrajence pa je izbirala neodvisna mednarodna žirija uglednih strokovnjakov iz različnih segmentov turistične industrije, so sporočili iz Slovenske turistične organizacije (STO).

STO je bila izpostavljena med najboljšimi v kategoriji najboljša nacionalna kampanja turističnih organizacij za promocijsko kampanjo Feel Slovenia, Experience Croatia. Kampanjo je izvedla v sodelovanju s Hrvaško turistično organizacijo na trgu Kitajske za povečanje prepoznavnosti obeh destinacij in navdihovanje za njun obisk. Potekala je prek družbenih medijev, revij za področje luksuznih potovanj in delavnic, so pojasnili na STO.

Turizem Ljubljana je bil medtem prepoznan v kategoriji najboljša kulinarična destinacija za projekt Zelene nabavne verige. Ta vsebuje še tri podprojekte, in sicer Borzo lokalnih živil, KULinarični koledar in Ljubljanski zajtrk.

Kot so pojasnili na Turizmu Ljubljana, je sicer nagrajen projekt Zelene nabavne verige ustvaril oddelek za razvoj podeželja Mestne občine Ljubljana leta 2015 v sodelovanju s Turizmom Ljubljana, Tovarno trajnostnega turizma GoodPlace in zadrugo Jarina na podlagi ugotovitve, da je lokalno pridelanih surovin in lokalnih, na tradiciji slonečih jedi, po katerih povprašujejo domačini in obiskovalci Ljubljane in regije Osrednja Slovenija, premalo.

Turizem bohinj je prejel srebrno nagrado za ustvarjanje trajnostnega modela destinacije v kategoriji odgovorni turizem.

WTM London, ki vrata zapira danes, velja za enega najpomembnejših mednarodnih dogodkov v svetu turizma, saj zagotavlja edinstveno priložnost za srečanja, mreženja, pogajanja in sklepanja poslov na enem mestu ter spoznavanja trendov s področja turizma. Na osrednjem slovenskem razstavnem prostoru se je pod okriljem STO predstavljalo 32 ponudnikov.