Turizem 24.10.2019 17:00

Pubeci letos že petič s predstavitvijo mladih štajerskih vin

Maribor, 24. oktobra - Štajerski vinarji, ki so se pred nekaj leti združili pod skupinsko blagovno znamko Pubec, bodo letos že petič svoja mlada vina predstavili v Mariboru in Ljubljani. S tem projektom želijo še povečati svojo prepoznavnost in prepoznavnost vinorodnega okoliša, hkrati pa okrepiti ponudbo in spodbuditi uživanje mladih vin.

Maribor.
Štajersko mlado vino blagovne znamke Pubec.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA
Arhiv STA

S skupnim trženjem mladih štajerskih vin, ki so se pridružila projektu, začenjajo 4. novembra v Audijevem salonu na Ptujski cesti v Mariboru. Že četrtič pa bodo Pubeci odšli tudi v slovensko prestolnico, saj bodo Ljubljančani sveža, dišeča in elegantna vina lahko okušali 7. novembra v Festivalni dvorani.

Da se po peti sezoni projekt promocije štajerskih vin še ne bo zaključil, pa bodo z novim dogodkom poskrbeli izven zakonsko določenih terminov prodaje mladega vina aprila prav tako v ljubljanski festivalni dvorani.

Kot je pred letošnjimi dogodki povedal idejni vodja projekta Borut Cvetko, so štajerski vinarji ponosni, da že peto leto zapored verjamejo v zgodbo povezovanja in skupnega nastopa na trgu pri promociji mladih vin. S tem želijo povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije.

"Pet leta skupnega dela že prinaša spodbudne rezultate, saj vinarji, povezani v skupni projekt, beležijo višjo prodajo mladega vina, kupci pa mlado vino pod njihovo znamko zaradi odmevnosti vse bolj pogosto naročijo v gostinskih lokalih, kupijo v trgovinah ter umestijo med poslovna darila," je dejal Cvetko.

Mlada vina so sicer mirna bela vina, ki so lahko v prodaji najhitreje 30 dni po trgatvi in največ do 31. januarja naslednje leto. Pubecova mlada vina so sortna ali mešana suha ali polsuha vina, ki prihajajo iz štajerskega vinorodnega okoliša.