Turizem 27.10.2019 8:39

Ljubljana vabi na okusno doživetje ljubljanske tržnice

Ljubljana, 27. oktobra - Turizem Ljubljana predstavlja nov turistični produkt, imenovan Dobimo se na plac. Gre za doživetje osrednje ljubljanske tržnice skozi zgodbe, dediščino in okuse. Ogledi bodo potekali vse leto, vsakič pa jih bodo zaznamovale lokalno pridelane in sezonske sestavine, pojasnjujejo v Turizmu Ljubljana.

Ljubljana, Ljubljanski grad.
Ljubljanska tržnica.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

"Govorimo o ogledu, ki se v pristni ljubljanščini imenuje Dobimo se na plac. A je hkrati veliko več, je doživetje naše osrednje tržnice, ki jo spoznavamo skozi zgodbe, dediščino, hrano, na licu mesta poskušamo pridelke in si izberemo sestavine, iz katerih bo sestavljen naš ljubljanski zajtrk," je o produktu ta teden povedala direktorica Turizma Ljubljana Petra Stušek.

Po ljubljanski tržnici, ki jo je zasnoval arhitekt Jože Plečnik in jo krasi tudi kip Valentina Vodnika, avtorja prve kuharske knjige v slovenskem jeziku, bo obiskovalce najprej popeljal turistični vodnik. Ta bo razkril njene zanimive zgodbe in skrite kotičke. Med ogledom se bodo udeleženci ustavljali na pokušinah sezonskih dobrot lokalnih kmetov, naučili se bodo lahko očistiti ribo in podobno.

Ogled se bo zaključil z ljubljanskim zajtrkom v enem izmed lokalov v neposredni bližini tržnice. Ta bo vsakič sestavljen iz sestavin, pridelanih izključno v Ljubljani oz. njeni neposredni okolici. Ob tem bo potekal skozi vse leto in bo zaznamovan s sezono: "Tako boste pozimi jedli eno, poleti pa nekaj drugega," je pojasnila Stuškova.

Turizem Ljubljana je aprila za idejo ogleda ljubljanske tržnice z zajtrkom prejel nagrado Snovalec, ki jo še neuresničenim obetavnim inovativnim turističnim produktom podeljuje Slovenska turistična organizacija (STO). Letos je STO za podporo izbranim projektom zagotovila 45.000 evrov.