Turizem 8.10.2019 8:24

Slovenija se na National Geographicu predstavlja kot dežela zdravih voda

Ljubljana, 8. oktobra - Na programih National Geographica je stekla štirimesečna kampanja za promocijo Slovenije kot dežele zdravih voda. Kampanja poteka na televizijskih programih v Veliki Britaniji, Franciji, Nemčiji in Italiji, z njo pa želi Slovenska turistična organizacija (STO) okrepiti zavedanje o Sloveniji kot zeleni in trajnostni destinaciji.

Sečovlje.
Krajinski park Sečoveljske soline.
Foto: Andrej Klemenčič/STA
Arhiv STA

Na televizijskih kanalih National Geographica v štirih najmočnejših evropskih gospodarstvih se bo enominutni predstavitveni video o Sloveniji odvrtel 664-krat. Poleg tega bo kampanja na spletnih portalih National Geographica nagovarjala tudi goste v ZDA, so sporočili iz STO.

Kot so dodali, je ekipa National Geographica Slovenijo obiskala julija ter ustvarila video in foto vsebine, ki predstavljajo vodno bogastvo rek, morij, pitne vode, termalnih in mineralnih voda Slovenije. Snemanje je potekalo v Moravskih Toplicah, Rogaški Slatini, Strunjanu, Sečoveljskih solinah in Ljubljani.

S kampanjo želi STO po besedah direktorice Maje Pak nagovoriti zahtevnejše goste, ki iščejo edinstvena doživetja. "S kampanjo želi STO okrepiti zavedanje o Sloveniji kot zeleni, trajnostni destinaciji, na kateri obiskovalec doživi izjemne naravne lepote, med drugim tudi neokrnjeno vodno bogastvo in vode z zdravilnimi učinki," je ob začetku kampanje še poudarila Pakova.

Slovenske vode bodo sicer predstavljene v štiriminutnem videu skozi zgodbe ambasadorjev, med katerimi so slovenska dobitnica olimpijske medalje Sara Isaković, morski biolog Borut Mavrič, strokovnjakinja s področja zdravstva in wellnessa Tanja Rauter Pungartnik in direktor Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč Iztok Altbauer. Kampanja bo potekala do konca februarja 2020 z vmesno prekinitvijo v decembru.

National Geographic je eden najvplivnejših medijev na globalnem trgu, ki je vsebinsko usmerjen oz. specializiran za tematike narava in doživetja v naravi ter potovanja, so izpostavili na STO. Priljubljenost medijske znamke dokazuje tudi 123 milijonov sledilcev na družbenem omrežju Instagram.