Podjetja #družba 12.9.2019 12:13

Na Odru pod zvezdami do novih digitalnih prvakov

Ljubljana, 12. septembra - V ljubljanskem Lutkovnem gledališču bo v petek potekal Websi dan, festival slovenskega digitalnega komuniciranja, ki se bo zaključil s podelitvijo nagrad za digitalne presežke Websi spletni prvaki. S tem bodo po besedah direktorja projekta Matije Škofa izpostavili "tiste, ki na tem področju v Sloveniji narekujejo trende".

Ljubljana. Websi nagrada. Foto: Nebojša Tejić/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Websi nagrada.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Na osrednjem delu festivala bodo nagrade podelili v 28 kategorijah, med drugim za naj digitalno agencijo, generalnega spletnega prvaka ter za naj digitalca letošnjega leta. Za nagrade se sicer letos poteguje rekordnih 124 projektov.

Nagrajence izbira več kot 100-članska žirija, ki jo sestavljajo vidni predstavniki panoge. Med drugim v njej sedijo izvršni kreativni direktor Lune\TBWA Janez Rakušček, Sašo Dimitrievski, partner in član uprave v Pristopu, ter vodja upravljanja blagovne znamke pri Zavarovalnici Triglav Alenka Jančar.

Sicer pa "Websi v ospredje postavlja povezovanje" in tako predstavlja priložnost za udeležence, da se na enem mestu srečajo s kolegi iz panoge in z njimi izmenjajo izkušnje iz preteklega leta ter spregovorijo o načrtih za prihodnost, je še dejal Škof.

Ob tem ne bo manjkalo predavanj strokovnjakov z različnih področij digitalnega komuniciranja. Med drugim bosta Ana Šušteršič in Uroš Svenšek iz Agencije 101 na predavanju I don't give a share spregovorila o pomenu delitev za digitalne kampanje, Ana Ajvi Marega iz A1 Slovenija pa bo spregovorila o sedmih sestavinah uporabniške izkušnje prihodnosti.

V digitalni in tiskani obliki bo izšel tudi Websi dosje, v katerem bodo predstavljeni vsi prijavljeni projekti, zmagovalci, strokovna in poslovna žirija, imenik agencij ter strokovni članki.

Organizator projekta Websi spletni prvaki je Zavod za digitalno odličnost Websi, pobudnika projekta pa sta svetovalno-analitična družba E-laborat in podjetje Medijski partner.