Turizem 11.9.2019 14:52

STO s promocijsko kampanjo Slovenije na BBC

Ljubljana, 11. septembra - Slovenska turistična organizacija (STO), ki v sklopu letošnje digitalne kampanje sodeluje tudi z BBC Global News, je v torek začela dvomesečno kampanjo za oglaševanje Slovenije na BBC. Produkcijska ekipa BBC StoryWorks je ustvarila štiri spote, ki se bodo predvajali na televiziji, izpostavljeni pa bodo tudi na strani BBC.com.

Zgornja Kungota, Špičnik.
Znamenito srce v vinogradu v Špičniku.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Kot so danes sporočili iz STO, oglaševanje poteka od 10. septembra do 10. novembra. V kampanji se bo na trgih ZDA, Kanade in Evrope prikazalo več kot 19 milijonov spletnih oglasov, od tega jih bo 14,2 milijona vodilo na stran BBC, ostali pa bodo vodili na portal slovenia.info, oz. na podstrani alpska, mediteranska in kraška ter termalno-panonska destinacija in Ljubljana z osrednjo Slovenijo.

"STO z intenzivno dvomesečno promocijsko kampanjo na BBC nadaljuje s promocijo Slovenije prek največjih in najbolj verodostojnih globalnih medijev. Z video vsebinami, ki po produkciji in vsebini izstopajo iz povprečja, predstavljamo kako edinstvena, zelena, gastronomsko in kulturno bogata je naša dežela," je ob tem izpostavila direktorica STO Maja Pak.

Oglasi se bodo po njenih besedah prav zato prikazovali tudi na podstraneh BBC Travel, BBC Culture in GoodFood.com, saj bodo na ta način nagovorili tiste ciljne skupine, ki bi jih obisk Slovenije skozi vse leto še posebej navdušil. Digitalno oglaševanje bo potekalo tudi prek družbenih profilov BBC StoryWorks, kjer pričakujejo doseg skoraj milijon uporabnikov, je dodala.