Turizem 27.7.2019 10:13

V Kranju s promocijskimi aktivnostmi za več gostov iz tujine

Kranj, 27. julija - Na Zavodu za turizem in kulturo Kranj se z različnimi promocijskimi pristopi ves čas trudijo za dvig prepoznavnosti in ugleda mesta. V ta namen so izdelali tudi kratek promocijski film in vzpostavili sodelovanje z blogerji. Letošnje poletje v Kranj vabijo s sloganom Alpski mik, mestni šik.

Kranj.
Stari del mesta.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Arhiv STA

Poleti organizirajo redna vodenja po mestu, ki so v prvi vrsti namenjena tujim turistom. Lepote mesta predstavljajo tudi v novem promocijskem filmu, in sicer skozi oči in dela kranjske slikarke Maruše Štibelj, ki ji Kranj in njegove zgodbe predstavljajo vir ustvarjalnega navdiha. Film služi kot umetniška razglednica mesta za privabljanje turistov.

Lotili so se tudi obsežnejšega sodelovanja s tujejezičnimi blogerji, ki lahko skozi svoje oči predstavijo Kranj. "Ugotovili smo, da lahko na družbenih medijih, prek tako imenovanih vplivnežev, najbolj učinkovito dosežemo potencialne tuje obiskovalce," je pojasnila Manca Strugar iz Zavoda za turizem in kulturo Kranj.

"Slovensko publiko že precej dobro dosegamo z raznimi mediji in s pričevanji od ust do ust. Želimo pa si v Kranj privabiti tudi več tujcev, da si ne bi tu v Sloveniji ogledali le Bleda in Ljubljane, saj je tudi Kranj dobra destinacija," je izpostavila Strugarjeva in pojasnila, da za to potrebujejo promocijo izven meja Slovenije.

Direktor Zavoda za turizem in kulturo Kranj Tomaž Štefe je dodal, da Kranj promovirajo kot mesto za mestni oddih, recimo za podaljšani vikend, v katerem si lahko turisti gledajo znamenitosti Kranja in okolice. Hkrati Kranj promovirajo tudi kot lokacijo, na kateri lahko gostje ostanejo dlje časa in z nje odkrivajo celotno Slovenijo.

V zadnjih petih letih je Kranj že dosegel izjemen porast turizma, saj so nočitve rasle od 20 do 25 odstotkov letno in se dvignile s 50.000 na 115.000 nočitev, kolikor so jih zabeležili lani. "Imeli smo eno najhitrejših rasti v celoti državi, je pa Kranj kot turistična destinacija na začetku svojega razvoja," je ocenil Štefe.

Meni, da bi bila za nadaljnji razvoj turizma v Kranju ključna postavitev novih zanimivih hotelov v središče mesta ali njegovo neposredno bližino. To bi v prihodnjih petih letih vodilo do novega bistvenega povečanja števila nočitev v Kranju, medtem ko velike rasti v okviru obstoječih namestitev ni mogoče pričakovati, je dejal Štefe.

Še posebej bi bil vesel, da bi v Kranj prišla kakšna mednarodna hotelska veriga. Vendar je že Slovenija sama tako majhen trg, da ni tako zanimiva za velike verige kot nekatere druge države. Dobrodošli pa bi bili tudi družinski butični hoteli. Ključno je, da je lastnik vsake namestitvene kapacitete inovativen in ima svojo zgodbo. Inovativni produkti so namreč magnet za obiskovalce, je pojasnil.

"Razmerje med prebivalci in ustvarjenimi turističnimi nočitvami je tako nizko, da ima lahko Kranj petkrat toliko prenočitev, kot jih ima danes, pa bo to še vedno zagotavljalo trajnostni razvoj," je izpostavil Šefe in pojasnil, da bi v Kranju lahko letno imeli pol milijona nočitev. Vendar do takšnega preskoka ne pride čez noč, temveč gre razvoj postopno. Bi pa povečanje kapacitet in prihoda turistov zagotovo prispevalo k dvigu kupne moči v mestnem jedru in k njegovemu oživljanju.