Startupi 8.7.2019 15:12

EIT Digital Venture postregel z najbolj inovativnimi idejami iz regije

Ljubljana, 8. julija - Letošnji inkubatorski program EIT Digital Venture, ki posameznikom omogoča, da iz dobre ideje razvijejo delujoč prototip, je prejel 187 prijav iz 19 držav. V program so sprejeli 28 prijav, od tega se jih je sedem iz BiH, Hrvaške, Slovenije in Srbije uvrstilo na petkovo predstavitev.

Ljubljana, ABC pospeševalnik. EIT Digital Venture program. Foto: Siniša Kanižaj

Ljubljana, ABC pospeševalnik.
EIT Digital Venture program.
Foto: Siniša Kanižaj

Podvojeno število prijav za letošnji program dokazuje, da so v regiji prepoznali, da so personalizirana podpora in finančna sredstva najbolj dragocena pomoč ekipam z idejo, ki ubirajo prve korake proti trgu, so sporočili iz ABC pospeševalnika.

Zadnjih šest tednov so ekipe AutoGT, Hotspoter, Worig, My Weather Alert, Portal, SOS in Volo skozi intenziven inkubatorski program pod vodstvom ABC pospeševalnika posvečale razvoju svojih idej oziroma raziskovale potrebe na trgu in tudi že pričele z razvojem delujočega prototipa.

"Vsi vemo, kako velikani, kot sta Google in Facebook, služijo s prodajo naših podatkov, v AutoGT pa smo se lotili monetizacije mobilnih podatkov. Podatki o vozilih so namreč največja vrednost na trgu mobilnosti," je svojo idejo, ki stavi na kombinacijo varne vožnje, pametnega zaslužka in več življenjske svobode, predstavila ekipa AutoGT.

Ekipa Hotspoter pa s srbsko Eurobanko že izvaja pilotni projekt, s katerim bodo na osnovi informacijsko sofisticirane preverbe določili ustrezne lokacije za postavitev bankomatov, njihov namen pa je naročnikom pomagati priti do lokacij, ki jim bodo omogočile najboljše možne zaslužke.

Na potencial najemniškega trga pa cilja ekipa Worig, ki je v petek predstavila svojo informacijsko storitev, s katero bo povezovala najemnike in najemodajalce, pri čemer pa bo njihova platforma poleg samega povezovanja ponudnikov nepremičnin in potencialnih najemnikov prvim zagotavljala tudi finančno sliko drugih, s čimer računajo, da bodo prispevali k izogibu morebitnih nesoglasij najemnikov in najemodajalcev.

My Weather Alert pa odgovarja na problem vse bolj nestanovitnega vremena, in sicer s posebno vremensko aplikacijo, ki bo različnim uporabnikom, od ladjarjev do morskih športnih navdušencev, zagotavljala pravočasni vremenski alarm, ki bi preprečil morebitne nesreče.

Ker smo ljudje vse zahtevnejši turisti z željo po čim več doživetij, je ekipa Portala zasnovala aplikacijo, s pomočjo katere bodo lahko novodobni turisti ob obisku izbranih destinacij "skočili" tudi v drug čas taiste destinacije.

Ekipa SOS pa je razvila sistem darilnih kartic, ki potrošnikom omogoča spletni nakup kartic za različne trgovine in trgovske centre. Prisotni so že v nakupovalnih centrih Qlandia, v kratkem pa bodo tudi v Supernovah, kjer bodo zagnali tudi fizične avtomate za nakup darilnih kartic.

Avtomatizacija poročanja stroškov pa je rešitev, ki jo ponuja ekipa VOLO malim in srednje velikim podjetjem, in sicer na način, da uporabniki le fotografirajo ali skenirajo fizične račune in jih vnesejo v Volov sistem, ki bo povezan z naročnikovimi računovodskimi sistemi.

Koordinatorka projektov pri ABC pospeševalniku Polona Juvančič je bila z delom ekip zelo zadovoljna, predvsem z njihovo energijo in odzivnostjo. "Treba se je zavedati, da je cilj programa, da ekipe vzpostavijo najosnovnejšo obliko produkta, za katero je kupec pripravljen plačati. Čeprav se program zaključuje s pitch dnevom, pa imajo ekipe pred ustanovitvijo podjetja še dva meseca časa, da samostojno delajo. Njihova pot se šele začenja," je dejala.