Podjetja Mediji 6.6.2019 21:00

Največ nagrad diggit Agenciji 101

Ljubljana, 6. junija - Ljubljansko Gospodarsko razstavišče danes gosti osmo konferenco o digitalnih komunikacijah Diggit, v sklopu katere so podelili tudi istoimenske nagrade. Največ nagrad - štiri zlate in dve velike - je osvojila Agencija 101, agenciji Mediodrom pa je strokovna žirija prisodila tri zlate nagrade.

Ljubljana, GH Union. Odprtje slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit. Arhiv STA. Foto: Aljoša Rehar/STA

Ljubljana, GH Union.
Odprtje slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit.
Arhiv STA.
Foto: Aljoša Rehar/STA

Agencija 101 je zlato nagrado diggit prejela z naročnikom Pivovarna Laško Union (blagovna znamka Union) v kategoriji turizem, in sicer za digitalno strategijo Union Experience. Drugo zlato nagrado so prejeli z naročnikom Porsche Slovenija (blagovna znamka Volkswagen) v kategoriji šport za digitalno oglaševalsko akcijo Čista moč - run for your light, so sporočili organizatorji dogodka.

Tretjo zlato nagrado so dobili v sodelovanju z naročnikom Unicef Slovenija v kategoriji neprofitne organizacije, in sicer za odmevno digitalno oglaševalsko akcijo Skriti escape room, četrto pa z naročnikom Droga Kolinska v kategoriji drugo za spletno platformo s pravljicami za spodbujanje razvoja otrok.

Agencija Mediodrom je prejela tri zlate nagrade. Prvo je osvojila z naročnikom Renault Nissan Slovenija v kategoriji avtomobilizem in tehnika za ZOE stres meter, drugo z naročnikom A1 Slovenija v kategoriji IT in telekomunikacije za digitalni oglas Dan, ko smo spremenili pravila, tretjo pa z naročnikom Lidl Slovenija v kategoriji trgovina za akcijo Lidlovih 300.000.

Zlate nagrade diggit so prejele še digitalna agencija CNJ z naročnikom Droga Kolinska v kategoriji FMCG za spletno mesto Argeta je svet zase, digitalna agencija Renderspace z naročnikom Telekom Slovenije v kategoriji mediji in zabava za delo NekiNeki ter veterinarska fakulteta Univerze v Ljubljani v kategoriji javni sektor za svoje spletno mesto.

Velike nagrade so prejela že zgoraj omenjena dela Skriti escape room (Agencija 101 in Unicef Slovenija) v kategoriji digitalna kampanja, NekiNeki (Renderspace in Telekom Slovenije) v kategoriji družbeni mediji in veterinarska fakulteta (veterinarska fakulteta Univerze v Ljubljani) v kategoriji spletno mesto. Poleg njih je veliko nagrado dobila še Agencija 101 z naročnikom Droga Kolinska za delo Ambasador nezdravega življenja v kategoriji digitalna strategija.

Strokovna žirija pod vodstvom predsednice Milene Jakovljevič je v okviru nagrajevanja projektov izrekla še tri posebne omembe. Prva je šla agenciji Mediodrom za digitalni oglas Dan, ko smo spremenili pravila (za A1 Slovenija), drugo so namenili Agenciji 101 za oglaševanje na družbenem omrežju Ambasador nezdravega življenja (za Drogo Kolinska), tretjo pa podjetju Movalyse za Vigo - najbolj napredno zavarovanje motorja proti kraji z asistenco (za Zavarovalnico Sava).

Organizatorji Diggita so letos drugič podelili tudi priznanje za pomembne dosežke na področju digitalnih komunikacij v Sloveniji. Zlati likalnik za digitalno osebnost leta je letos prejel Simon Cetin, ustanovitelj in partner digitalne agencije Iprom, vodilnega zakupnika oglasnega prostora v digitalnih medijih v regiji. Cetin je Iprom, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij, ustanovil pred 20 leti skupaj s prijateljem Dejanom Struno.