#družba 6.6.2019 6:00

Konferenca Diggit letos s poudarkom na skrbi za okolje

Ljubljana, 6. junija - Ljubljansko Gospodarsko razstavišče bo danes gostilo osmo konferenco o digitalnih komunikacijah Diggit, ki jo organizira Marketing magazin. Program ima letos tri ključne poudarke, in sicer "več vsebin, manj smeti", "ženske imajo vedno prav" in "recikliraj". Ključni govorec bo svetovno znani strokovnjak s področja inovacij Peter Hinssen.

Ljubljana.
Slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT.
Foto: Aljoša Rehar/STA

Kot so sporočili organizatorji, je njihova dolgoročna vizija, da Diggit postane dogodek z ničelno stopnjo odpadkov. "Druga zapoved je, da imajo ženske vedno prav, zato smo letos v središče postavili prav njih; tako med govorci kot tudi udeleženci. Na glavnem in vzporednem odru bo tako nastopilo več kot 60 odstotkov žensk, med udeleženci pa jih prav tako pričakujemo vsaj dve tretjini," so pojasnili. Tretja zapoved pa je "recikliraj - vedno in povsod", čemur bodo sledili tudi številni partnerji in pokrovitelji dogodka.

Organizatorji pričakujejo več kot 800 udeležencev, ki bodo na dveh odrih lahko prisluhnili približno 40 govorcem.

Ključni govorec na dogodku bo svetovno znani strokovnjak s področja inovacij in tehnologije ter avtor številnih knjižnih uspešnic Hinssen. Belgijski tehnološki navdušenec se bo v svojem govoru posvetil fenomenu feniksov - tradicionalnih podjetij, ki so se v procesu temeljite preobrazbe "povzdignila iz pepela in zaživela novo življenje".

Na oder bosta med prvimi stopili najuspešnejša slovenska plavalka in dobitnica srebrne olimpijske medalje Sara Isaković, ki bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti udeležencem približala na praktičen, zabaven in dostopen način, ter vrhunska alpska smučarka Ilka Štuhec s svojo zgodbo o vztrajnosti, odpovedovanju, prioritetah ter sodelovanju z ljudmi in blagovnimi znamkami.

Med gosti bo tudi DJ Umek, ki bo govoril o tem, kako prelomne tehnologije, kot je blockchain, spreminjajo pravila igre v glasbeni industriji, posvetil pa se bo tudi moči družbenih omrežij pri komunikaciji z glasbenimi navdušenci.

Udeleženci bodo lahko poleg tega prisluhnili osebnim zgodbam posameznic iz sveta marketinga, komunikacij in podjetništva ter pobliže spoznali navdihujoče primere uspešnih slovenskih podjetniških podvigov.

Na vzporednem odru bodo praktična spoznanja iz sveta digitalnega marketinga medtem delila številna podjetja, med njimi Pro Plus, Mastercard, Nova KBM, Zavarovalnica Sava, Mercator, AMZS in Nomago.

Po uradnem delu dogodka sledi podelitev nagrad in večerno druženje.