Startupi #družba 28.5.2019 20:13

Center za kreativnost s serijo dogodkov Prenos veščin

Ljubljana, 28. maja - V Centru za kreativnost (CzK) vsak mesec v okviru sklopu dogodkov Prenos veščin predstavljajo izkušnje uveljavljenih slovenskih ustvarjalcev in ustvarjalnih podjetnikov. Podjetnik in glavni digitalni tehnolog podjetja Zemanta Andraž Tori je tako na nedavnem dogodku predstavil skrivnosti startupov in digitalnega oglaševanja.

Ljubljana.
V okviru sklopa dogodkov Prenos veščin bo potekalo predavanje Andraža Torija o skrivnostih startupov in digitalnega oglaševanja.
Foto: ZcK

V okviru sklopa predavanj Prenos veščin predstavljajo izkušnje in karierne poti uveljavljenih kreativcev in poslovnežev, ki delujejo v kulturno-kreativnem sektorju. Zaznali so namreč, da slovenski kulturni trg ni v celoti vzpostavljen, zato se kreativne industrije v Sloveniji ne morejo polno razviti. S Prenosom veščin želijo zato spodbujati prenos znanj in omogočati vpogled v dogajanje v posameznih kulturnih segmentih na globalnih tržiščih.

Tori je svoje izkušnje z udeleženci delil v torek, in sicer na individualnih delavnicah ob 17. uri ter na predavanju ob 19. uri, ki je bilo odprto za širšo javnost. Tema dogodka so bili startup podjetja, načini lansiranja idej na trg in digitalno oglaševanje.

Andraž Tori je že kot srednješolec, nagrajen na mednarodni računalniški olimpijadi, dobil priložnost nabiranja izkušenj v Silicijevi dolini, kamor so na poletne prakse odhajali številni obetavni slovenski strokovnjaki. Kot soustanovitelj ljubljanskega multimedijskega centra Kiberpipa je imel pomembno vlogo pri oblikovanju odprte informacijske družbe v Sloveniji, dodobra pa je spoznal tudi problematiko intelektualnih pravic in internetne etike.

Pet let je vodil in urejal oddajo Resnična resničnost, na Televiziji Slovenija pa je razvil tudi orodje, ki televizijske oddaje opremi z besedilom in jih tako naredi prijazne iskanju in citiranju. Razvoj Odprtega kopa in kasneje še orodja za samodejno bogatenje blogov je vodilo v ustanovitev podjetja Zemanta, ki ponuja agencijam in ponudnikom storitev tehnologijo za razširjanje, avtomatizacijo in optimizacijo promocije vsebine preko digitalnega oglaševanja. Zemanta gradi naslednjo generacijo digitalnega trženja pod okriljem podjetja Outbrain.