Startupi 21.5.2019 20:02

Slovenski startup leta je Hurra Studios

Maribor, 21. maja - Na letošnjem izboru slovenskega startupa leta je zmagal Hurra Studios, ustvarjalec personializiranih otroških knjig Mali junaki, v kateri lahko naročniki določajo imena, spol, vsebino in izgled glavnega junaka. Nagrado so podelili na današnji zaključni prireditvi izbora, ki poteka v okviru startup in tehnološkega dogodka Podim v Mariboru.

Maribor.
Predstavniki podjetja Hurra Studios, ki so ga na podjetniško-tehnološki konferenci Podim 2019 razglasili za slovenski startup leta.
Foto: Podim

Maribor.
Finalisti izbora slovenskega startupa leta na podjetniško-tehnološki konferenci Podim 2019.
Foto: Podim

Ljubljana.
Podjetje Hurra Studios, ustvarjalec personializiranih otroških knjig Mali junaki.
Foto: https://malijunaki.si/

Kot so zapisali organizatorji že 12. izbora slovenskega startupa leta, v Hurra Studios poleg personaliziranih knjig ponujajo tudi dodatne produkte, kot so darilne škatle, ki so že del več kot četrtine naročil, kar predstavlja "resno spremembo v prihodku podjetja".

Podjetje je doslej doseglo že več kot 600.000 naročnikov, do konca leta pa naj bi se številka povzpela na 1,5 milijona uporabnikov.

Hurra Studios hitro raste tudi po prometu, ki je v dveh letih zrasel za 82-krat, prav tako pa se širijo tudi geografsko. Trenutno so prisotni v Sloveniji, Italiji, Avstriji, Franciji, Nemčiji in ZDA, pripravljajo pa se tudi za vstop na britanski trg in v prihodnosti še na kanadski in avstralski.

Na sedežu podjetja v Ljubljani ustvarja več kot 100 ljudi, na globalni ravni pa ima podjetje že več kot 250 sodelavcev, so še zapisali organizatorji.

V finalnem izboru, v katerem so poleg Hurra Studios sodelovala še podjetja Ollo Audio, Hopalai, Sileo in Lake, je odločitev sprejela komisija, ki so jo sestavljali podjetniki, mentorji, vlagatelji in člani podpornih inštitucij, ki s svojim aktivnim delovanjem razvijajo slovenski startup ekosistem.

Komisija je ocenjevala kandidate po štirih kriterijih, in sicer po uspešni potrditvi vrednosti produkta na trgu, pridobitvi investicij s strani domačih oziroma tujih investitorjev, kompetencah, predanosti, izkušenosti in organiziranosti ekipe ter po potencialu za hitro rast na tujih trgih, so še zapisali organizatorji.