Mediji 12.4.2019 13:06

Tokratni Plaktivat na temo krize medijev

Ljubljana, 12. aprila - TAM-TAM Inštitut je v sodelovanju z Radiem Študent objavil 12. mednarodni natečaj za oblikovanje mestnega plakata na temo krize medijev. Tokratni Plaktivat opozarja na problem medijskih vsebin, ki degradirajo novinarstvo, in vabi tako k ustvarjanju kot tudi k aktivaciji posameznikov. Prijave zbirajo do 10. maja, so sporočili iz Radia študent.

Zmagovalni plakat pa bodo natisnili in javno objavili na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji. Prijavili ga bodo v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale slovenskega oblikovanja Brumen.

Množični mediji so v resni krizi. Količina medijev narašča, vse več je površinskih razlag in nekakovostnih vsebin. Digitalna revolucija je verodostojnost medijev podredila cilju tržne uspešnosti. Pri spletnem novinarstvu se uspehi štejejo s kliki na prispevek ali z všečki na družabnih omrežjih. Bolj kot vsebina postaja pomembna prezentacija. Ker posamezniki novice vse bolj, v nekaterih primerih tudi izključno, spremljajo preko družbenih omrežij, je "kriza medijev" aktualna kot še nikoli, so zapisali v sporočilu za javnost.

Na Radiu Študent odpirajo temo krize medijev, ker so prepričani, da se nam brez dobro informiranih in kritičnih posameznikov slabo piše. Brez angažirane javnosti, ni potrebe po angažiranih medijih. "Zato čutimo odgovornost in nujo, da prav vsakega izmed nas pozovemo k bolj aktivni drži," so ob predstavitvi teme navedli na Radiu Študent in dodali, da ni naključje, da so tokratni Plaktivat lansirali pred 3. majem, svetovnim dnevom svobode medijev.

Po navedbah vodje projekta Tomaža Drozga moramo vsi zavzeti kritično držo in se čutiti soodgovorne za ustvarjeno medijsko krajino. Poslanstvo Plaktivata je prav opozarjanje na problematiko ter aktiviranje slehernega posameznika, ki naj prispeva k bolj zdravemu skupnemu okolju, je dodal.

K sodelovanju pri oblikovanju plakata vabijo ustvarjalce, tako posamezniki kot tudi agencije. Kreativne rešitve naj pozivajo k akciji. Plakat mora vključevati "call to action" povezan z aktivacijo preko zapisa #fastfoodnovica. Prijava na natečaj je brezplačna. Letošnja novost so prijave preko e-prijavnega obrazca. Več o natečaju je na tam-tam.si/plaktivat12/. Dodatne informacije v zvezi z natečajem so dosegljive preko elektronskega naslova plaktivat@tam-tam.si do vključno 3. maja.