Podjetja 10.4.2019 17:49

Agilcon zmagovalec na področju motivacije v AmChamovem izboru Best of the Best

Ljubljana, 10. aprila - Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji (AmCham) je letos znova pripravila program Best of the Best, v sklopu katerega iščejo najboljše poslovne prakse. V Ljubljani so danes predstavili tri projekte v sklopu motivacije, prvo mesto pa je osvojilo podjetje Agilcon s projektom Srce Agilcona.

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Center inovativnega podjetništva - NLB.
AmCham dogodek z naslovom Best of the Best 2019 - MOTIVACIJA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

AmCham v okviru projekta, ki letos poteka petič, predstavlja in nagrajuje najboljše poslovne prakse. Podjetja z njimi po navedbah AmChama v slovenski poslovni prostor vnašajo nova znanja, pristope, izdelke, procese in poslovne modele.

V sklopu motivacije, ki mu bosta v prihodnjih mesecih sledila še sklopa inovativnosti in povezovanja, sta se poleg projekta ponudnika informacijskih rešitev Agilcona predstavila še projekt Predictive analitika pri zadrževanju zaposlenih Droge Kolinska, Atlantic Grupa, ter Point Out Knowledgeforgrowth digitalne marketinške agencije Point Out.

Projekt Srce Agilcona združuje dejavnosti in možnosti izobraževanja za zaposlene v podjetju, kjer je v vsakem trenutku približno tretjina ekipe v tem podjetju zaposlena manj kot eno leto. "V Agilconu se zavedamo, da so zaposleni srce Agilcona, zato je to projekt učenja za vsakega posameznika v sedmih korakih," je pojasnil vodja prodaje in marketinga v podjetju Miha Hrastel.

Postopek učenja med drugim vključuje uvajanje z mentorjem, polletne razgovore, redna interna izobraževanja, interno tekmovanje in izobraževalni izlet v San Francisco. "Zaposlenim je treba ponuditi strukturirane možnosti izobraževanja in razvoja, pa tudi čas za osvajanje znanj na delovnem mestu," poudarjajo v podjetju.

Projekt Droge Kolinska, Atlantic Grupa, je rezultat strateškega pristopa k omejevanju fluktuacije zaposlenih. V podjetju so prepoznali ključne zaposlene in zanje razvili program različnih pridobitev, s katerimi spodbujajo pozitivno izkušnjo dela pri njih, je pojasnila Jana Rejc iz Droge.

Razvili so tudi poseben program prepoznavanja tveganja za odhod ključnih kadrov. Z zaposlenimi, za katere ocenjujejo visoko tveganje, opravijo poseben pogovor, na katerem skušajo od zaposlenega izvedeti, kaj lahko storijo, da bo na delovnem mestu bolj zadovoljen. Temu sledi priprava akcijskega načrta. V Sloveniji so po zaslugi programa delež t. i. obžalovanih odhodov v enem letu zmanjšali iz 15 na šest odstotkov.

Point Out Knowledgeforgrowth pa je krožni sistem usvajanja in deljenja znanja, namenjen tako zaposlenim v podjetju kot tudi širši javnosti in strankam. Prvi del sistema je na interni ravni načrt osebnega in kariernega razvoja, na zunanji pa tedenski blogi in spletne oddaje Point Out Weekly.

Drugi del predstavlja izvedba in spremljanje delavnic, ki jih za druge zaposlene pripravijo zaposleni. Tretji del pa je interno sprotno obveščanje o spremembah na digitalno-marketinškem področju. "Z njim se med zaposlene delijo aktualne vsebine, s katerimi lahko izboljšujemo digitalno-marketinški nastop naših zaposlenih, informacije pa prek posebne platforme delimo tudi z našimi naročniki," je pojasnil partner in soustanovitelj podjetja Nejc Slovnik.

Današnje občinstvo je prvo mesto namenilo Agilconu, drugo Drogi Kolinska, tretje pa podjetju Point Out. Posebna žirija, ki so jo sestavljali udeleženci AmChamove Best Practice Academy, je Agilcon uvrstila na tretje mesto, preostali podjetji pa sta si delili prvo mesto. T. i. aktivna poslušalka na današnjem dogodku Tanja Subotić Levanič, sicer direktorica korporativnih odnosov v Pivovarni Laško Union, je zavzela enako stališče kot občinstvo. Na podlagi teh treh ocen so nato oblikovali skupno.