Podjetja 17.2.2019 8:30

Iprom povečuje transparentnost digitalnega oglaševanja s tehnologijo blockchain

Ljubljana, 17. februarja - Slovenska agencija Iprom, ki je specializirana za digitalno oglaševanje, je svojo infrastrukturo za oglaševanje nadgradila z dnevnikom sprememb in bloki transakcij, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov (blockchain). V podjetju so prepričani, da rešitev v distribucijo oglaševalskih vsebin vnaša večjo transparentnost.

Ljubljana. Logotip podjetja Iprom. Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana.
Logotip podjetja Iprom.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Dnevnik sprememb in transakcij poenostavlja, standardizira in decentralizira proces transakcij oglasov v digitalnih medijih ter s tem v digitalno oglaševanje vnaša trajno in transparentno sledljivost oglasov, so pri Ipromu zapisali v sporočilu za javnost.

"Podatki, ki se navezujejo na oglaševalske akcije v digitalnih medijih, se nahajajo v verižnih podatkovnih blokih, postavljenih na verigi Iprom Blockchain, kjer so trajno shranjeni kot nespremenljiv zapis, obenem pa so zakodirani," so še zapisali.

Po besedah Tomaža Tomšiča, vodje ekipe Iprom Labs, verjamejo, da lahko "rešitve, ki smo jih razvili doslej, prinesejo paradigmatične spremembe v načinu trgovanja z medijskim prostorom v prihodnosti".

Digitalni oglaševalski ekosistem je danes namreč osnovan na zapletenih dobavnih verigah, ki vključujejo velike količine podatkov, Ipromov Dnevnik sprememb in transakcij pa naj bi ustvarjal pogoje za transparentno prikazovanje poti oglasa v digitalnem oglaševalskem ekosistemu.

Novi sistem, ki ga po Tomšičevih besedah v različici beta uvajajo v poslovanje, bodo v prihodnosti še širili, da bodo naročniki dobili popolnoma transparenten pregled nad izvedbo in učinkovitostjo oglaševalskih akcij v digitalnih medijih.