Velenje z novo destinacijsko znamko
Velenje, 10. februarja - Velenje je v teh dneh dobilo novo destinacijsko tržno znamko, ki je odgovor na spremenjene trende v turistični panogi in prizadevanja destinacije za vse večjo prepoznavnost na turističnem zemljevidu Slovenije. Nova znamka bo Velenju pomagala, da ga bodo potencialni domači in tuji turisti prepoznali kot destinacijo, ki jo je treba obiskati.
Kot so sporočili z velenjske občine, nova destinacijska znamka, ki sta jo oblikovali podjetji Lanara Consulting in Youtree v sodelovanju z delovno skupino za uresničevanje strategije turizma v Velenju, "navdušuje, motivira in privablja".
Znamka turistu skozi zgodbo prikaže, kaj ga na destinaciji čaka. "Znamka vzbuja in gradi čustva. Vzpostavlja odnos. Bolj, kot ji to uspeva, bolj bo uspešna," so navedli na občini.
Dejali so tudi, da si mnenje o destinaciji ustvarimo ob stiku z ljudmi v restavraciji, hotelu, trgovini, na ulici, ob premikanju po destinaciji, iskanju informacij, ogledu turističnih zanimivosti in preizkušanju lokalnih doživetij. "Zato je pomembno, da vsi ponudniki, ki v lokalnem okolju delujejo na področju turizma znamko Velenja poznajo," so poudarili.
Zadnja leta Velenje svoje aktivnosti intenzivno usmerja v razvoj turizma. Skupaj s Topolšico je pridobilo status vodilne destinacije v Termalni Panonski Sloveniji. Turistična prepoznavnost mesta se krepi, predvsem zaradi Velenjske plaže in razvoja turizma ob Šaleških jezerih.
Razvoj nove destinacijske znamke pa je razvojna prioriteta strategije razvoja in trženja turizma v velenjski občini v obdobju 2017-2021.