Podjetja #družba 5.2.2019 15:27

V digitalnem oglaševanju drugo leto zapored vodi trgovina

Ljubljana, 5. februarja - Slovenska agencija Iprom, ki je specializirana za digitalno oglaševanje, je uporabnikom digitalnih medijev lani prikazala 18 odstotkov več oglasov kot predlani, pri čemer so rast zabeležili v vseh panogah. Tudi lani je bila po številu prikazanih oglasov na prvem mestu trgovina, ki je predlani s prvega mesta izrinila avtomobilizem.

Ljubljana.
Logotip podjetja Iprom.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Iprom je lani prikazal več kot 54.000 različnih oglasov, od česar jih je nekaj več kot petina (22 odstotkov) odpadlo na trgovino, ki je s tem zabeležila rast deleža za pet odstotnih točk.

Kot so še sporočili iz oglaševalske agencije, so oglasi iz sveta avtomobilov lani dosegli tri odstotne točke večji delež kot predlani, in sicer 15 odstotkov. Z 12-odstotnim deležem in rastjo za dve odstotni točki so avtomobilizmu na tretjem mestu sledile finance.

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v Ipromu, je pojasnil, da so podatki skladni s trendom rasti naložb v digitalno oglaševanje, ki ga redno beleži tudi panožno združenje IAB, ki se ukvarja s promocijo in podporo razvoju digitalnega in interaktivnega oglaševanja.

"Slovenski oglaševalci namenijo digitalnim kanalom približno tretjino svojega oglaševalskega proračuna, ta odstotek pa se zadnja leta vse bolj povečuje," je še dejal Ivanec.