Podjetja 9.2.2019 9:30

Steklarna Hrastnik v iskanju možnosti za razvoj izdelkov do svoje dišave

Hrastnik, 9. februarja - Steklarna Hrastnik je v iskanju možnosti za razvoj izdelkov v skupini embalažno steklo izdelala vonj za odišavljenje prostorov. Ponuja ga v steklenički Andy iz kolekcije High Glass Parfumerija, na kateri je multimedijska umetnica Eva Petrič upodobila idrijsko čipko. Petričeva je ustvarila tudi vonjavo, ki jo ponujajo pod imenom Echo.

Hrastnik.
Upravna stavba Steklarne Hrastnik.
Foto: Gregor Mlakar/STA
Arhiv STA

"Prepričan sem, da je vonj, ujet v stekleničko, izdelano iz enega najčistejših stekel na svetu, inovativen način predstavitve naših izdelkov na trgu, čemur v Steklarni Hrastnik namenjamo vse več pozornosti," je ob tem povedal generalni direktor Steklarne Hrastnik Peter Čas.

V Steklarni izdelujejo stekleno embalažo, namizno steklo in razsvetljevalno steklo, v okviru katerega delajo proizvode iz ročne proizvodnje. Izdelek je nastal v okviru iskanja novih možnosti za razvoj izdelkov, v okviru katerih sledijo trendom steklarske panoge v globalnem merilu, so zapisali.