Turizem 20.12.2018 13:50

Kobilarno Lipica bo letos obiskalo preko 110.000 obiskovalcev

Lipica, 20. decembra - V Kobilarni Lipica beležijo v letošnjem letu največji obisk v zadnjih 20 letih, saj bodo gostili preko 110.000 obiskovalcev. Temu sledijo prihodki, ki bodo v konjeniškem delu večji za 14 odstotkov, v turističnem delu pa za 25 odstotkov, so razkrili na današnji novinarski konferenci.

Lipica, jahalnica.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Del predstave.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, muzej kulinarike
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, muzej kulinarike.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, muzej kulinarike.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, muzej kulinarike.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Prenovljeni bazenski kompleks hotela Maestoso.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, muzej kulinarike.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Prenovljeni bazenski kompleks hotela Maestoso.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, muzej kulinarike.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
V. d. direktorica Kobilarne Lipica Lorela Dobrinja, predsednik nadzornega sveta holdinga Marko Drofenik ter člana nadzornega sveta Pavla Hevko in Matjaž Tomšič.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, hlevi.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, hlevi.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, hlevi.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, jahalnica.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
V. d. direktorica Lipice Lorela Dobrinja in član nadzornega sveta Pavle Hevka ob lipicancu.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, jahalnica.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Del predstave.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, jahalnica.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Del predstave.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, jahalnica.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Del predstave.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, jahalnica.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Del predstave.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, jahalnica.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Del predstave.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica, jahalnica.
Novinarska konferenca o poslovanju Kobilarne Lipica.
Del predstave.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Lipica.
Kobilarna Lipica.
Foto: Rosana Rijavec/STA
Arhiv STA

"Prav na področju turizma smo začeli segmentirati goste ter se usmerjati v tiste z višjo kupno močjo. To se izkazuje v poslovnih rezultatih, kjer smo v letih med 2015 in 2018 za 65 odstotkov dvignili povprečno prodajno ceno oziroma iztrženo ceno. Tudi prihodke smo v tem obdobju povečali za 47 odstotkov," je povedala v. d. direktorica Kobilarne Lipica Lorela Dobrinja.

Leto 2019 bodo, tako kot letošnje, zaznamovale večje investicije. Letošnje so bile namenjene predvsem izboljšanim in kakovostnejšim razmeram v kobilarni, prihodnje leto pa bo vse v znamenju prenove hotela Maestoso in bazenskega kompleksa. S prenovo naj bi začeli januarja in jo zaključili do konca junija ter tako pred glavno turistično sezono ponovno odprli vrata gostom.

Novosti se obetajo tudi v prometni ureditvi, razmišljajo o gradnji parkirne hiše. Po besedah predsednika nadzornega sveta holdinga Marka Drofenika razmišljajo tudi o povečanju golfskega igrišča.

Dobrinja je povedala, da si želijo obiskovalcem ponujati predvsem zgodbe, doživetja v neokrnjeni naravi in ne zgolj sprehoda po kobilarni ali predstave v jahalnici. Zato se trudijo, da bi gostje pri njih preživeli več časa. Trenutno med enodnevnimi gosti še vedno prevladujejo domači, slovenski gostje, sledijo jim Francozi, Angleži in nemško govoreči gostje ter Italijani.

Med hotelskimi gosti, ki v Lipici ostajajo več dni, prednjačijo tujci, predvsem nemško govoreči gostje in Francozi. Največji odstotek je sicer Italijanov, vendar slednji prihajajo v Lipico predvsem zaradi casinoja.

"Z novim hotelom bomo pridobili jesenski in zimski produkt, česar sedaj nismo imeli. Trg se je na kakovostne storitve, ki še niso na ravni, ki si jo želimo, zelo pozitivno odzval, čeprav smo povečevali cene," je še dejala Dobrinja.