Podjetja #družba 5.10.2018 15:14

Druga misija IBM Corporate Service Corps sklenila obisk v Sloveniji

Ljubljana, 5. oktobra - Ekipa zaposlenih v družbi IBM iz ZDA, Mehike, Brazilije, Singapurja, Indije, Malezije in Argentine, sestavljena iz 15 članov, je mesec dni preživela v Ljubljani in pro bono svetovala štirim lokalnim organizacijam, in sicer Zavodu 404, Društvu SOS telefon, Simbiozi Genesis in CEED Slovenia. Nevladnim organizacijam je skušala predati koristne nasvete.

Ljubljana. Novi izvršni direktor IBM Slovenija je Michele Leonardi. Foto: IBM SLovenija Arhiv STA

Ljubljana.
Novi izvršni direktor IBM Slovenija je Michele Leonardi.
Foto: IBM SLovenija
Arhiv STA

Izvršni direktor IBM Slovenija Michele Leonardi je ob koncu druge misije IBM Corporate Service Corps pojasnil, da je bil njen namen priskrbeti priporočila in sodelovati z nevladnimi organizacijami v Sloveniji, s katerimi bi izboljšali njihovo nadaljnje delo. "Prepričan sem, da bodo te organizacije naše nasvete koristno uporabile v bodoče, po drugi strani pa so tudi naši strokovnjaki s tem pridobili izkušnje in bodo, ko pridejo domov, nosili tudi delček Slovenije v srcu," je dejal.

Ekipa IBM je Simbiozi pomagala izboljšati končne operacije z izvajanjem sistema vodenja projektov, avtomatizacijo njihovih finančnih in registracijskih procesov ter predlagala organizacijsko prestrukturiranje za odstranitev trenutnih izzivov. Prav tako je pripomogla k izboljšanju tržne strategije in ozaveščenosti blagovne znamke s konsolidacijo spletnih strani, in potrditvijo strateških ciljev, poslanstva in vizije. Skupaj so iskali rešitve za implementacijo skupnosti za dvosmerno komunikacijo, inovacije in usposabljanje svojih prostovoljcev, da bi postali pravi ambasadorji blagovne znamke.

CEED Slovenija je neprofitna organizacija, ki spodbuja gospodarsko rast s podjetniškim razvojem doma in v tujini. Strokovnjaki iz IBM so jim pomagali pri prepoznavanju področij s štirimi ključi, ki so ključnega pomena za dolgoročno vzdržnost in širitev podjetja CEED - prodaja, organizacijska struktura, upravljanje skupnosti in vsebin ter upravljanje članstva.

Društvu SOS telefon so pomagali pri izzivih z obdelavo podatkov o storitvah, uporabnicah in uporabnikih, ki so jih naslovili tako, da njihovi programi lahko uporabljajo platformo v oblaku za izboljšanje svetovanja žrtvam. To jim bo pomagalo pri izboljšanju komunikacije z različnimi javnostmi, med njimi oblikovalci politik, donatorji in drugimi ključnimi deležniki. Ekipa IBM jim je pomagala tudi pri pregledu obstoječih ročnih postopkov pri obdelavi podatkov in prostovoljnih dejavnostih, nato pa priporočila najboljše prakse.

Pomagali so tudi centru za mladinsko tehnologijo Zavod 404, in sicer pri združevanju organizacijske strukture s poslovnimi oddelki. Ekipa je tudi zagotovila priporočila za izboljšanje učinkovitosti organizacije in strateški načrt za prihodnjo širitev na druge lokacije, so še sporočili iz družbe IBM Slovenija.