Podjetja 13.9.2018 8:55

Predsednica uprave Name Kozjekova: Ne moremo si privoščiti, da nas čas povozi

Ljubljana, 13. septembra - Veleblagovnica Nama je v letu prestrukturiranja ponudbo razširila s številnimi tujimi blagovnimi znamkami, ukinili pa so nekaj lastnih programov. Po besedah predsednice uprave Simone Kozjek si prizadevajo pripeljati znamke, ki jih kupci iščejo. "Tiste, za katere rečemo da so 'in'. Ne moremo si privoščiti, da nas čas povozi," je poudarila.

Ljubljana.
Nov logotip veleblagovnice Nama.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Nadzorni svet Name je januarja sprejel novo strategijo družbe, v skladu s katero je letošnje leto za Namo leto prestrukturiranja, je za STA pojasnila predsednica uprave družbe in pojasnila, da so ponudbo že obogatili.

"S koncem avgusta je poslovalnico v Nami odprl Baby center, ta mesec pa se je v kletni etaži odprla delikatesa Spar. Predvidoma z marcem prihaja tudi nova blagovna znamka za dom, italijanska Coincasa," je med ukrepi, ki so kupcem najbolj vidni, naštela Kozjekova.

Kot je dodala, so v celoti prenovili tudi tretje nadstropje, kjer je oddelek s perilom. "To je dejavnost, ki jo želimo zadržati. Lastno trgovinsko dejavnost bo zaenkrat Nama zadržala še v pritličju in prvih dveh nadstropjih, ampak z novimi blagovnimi znamkami, z novimi pristopom, komuniciranjem navzven in iskanjem novih kupcev," je poudarila.

V veleblagovnici po njenih besedah ves čas stremijo k temu, da pripeljejo nove blagovne znamke. "Tiste, za katere rečemo da so 'in'. Verjamemo, da jih kupci iščejo, na nas pa je, da jih pripeljemo," je pojasnila.

Med novostmi, ki so se že ali pa se še bodo znašle na policah, je Kozjekova naštela še špansko znamko čevljev Lodi, Trussardi Jeans, torbice znamke Gianni Chiarini in Colmar, na moški oddelek pa se vrača tudi slovenska blagovna znamka Sens. Poleg tega bodo lahko ženske na prenovljenem oddelku perila našle francosko blagovno znamko Etam.

"Imamo kar nekaj blagovnih znamk, ki jih želimo pripeljati letos, še več pa naslednje leto," je dejala.

V Nami imajo sicer po besedah Kozjekove obstoječe kupce, ki so razmeroma tradicionalni in modno osveščeni, zdaj pa so dodali še eno pomembno ciljno skupino, "ki ji mi rečemo modni navdušenci". "S tega vidika se trudimo pripeljati še novo 'trendovsko' ponudbo," je dodala.

Skladno z rastjo ljubljanskega turizma se v Nami vse bolj usmerjajo tudi na kupce iz tujine. "Ti so še v manjšini, postajajo pa vse pomembnejši segment," je pojasnila. Pozdravlja tudi zaprtje mesta za promet. "Vedno več ljudi se je vrača in to je za nas dobro," je dejala Kozjekova.

"Življenje se vrača v center in Nama je definitivno del tega centra. Mi se moramo prilagajati željam in potrebam kupcev, tudi naša strategija temu sledi. Verjamemo pa, da bo v prihodnje Nama še bolj integrirana v mesto. Mesto ni samo mesto, kjer ima nekdo službo. Ponovno postaja mesto druženja, nakupov, kulture, gastronomske ponudbe... vsega v paketu," je dejala.

Nama, ki je bila kot prva slovenska veleblagovnica ustanovljena leta 1946, je spremenila tudi grafično pogodbo in tudi na ta način po besedah Kozjekove stopila v korak s časom. "Ne moremo si privoščiti, da nas čas povozi," je dodala.

Največji lastniki Name, Zavarovalnica Triglav, Adriatic Slovenica in Triglav skladi, so sicer poskušali podjetje v letih 2016 in 2017 prodati, a do konca lanskega septembra niso prejeli nobene zavezujoče ponudbe za nakup. Kozjekova je glede neuspešne prodaje dejala, da si vsako poslovodstvo želi predvsem stabilno lastniško strukturo, "ampak vemo, kako je, lastniki si izbirajo družbe, ne družbe lastnikov. Bomo videli, kako se bodo stvari razpletle," je sklenila.