Turizem Ljubljana z novo kampanjo na družbenih omrežjih
Ljubljana, 19. avgusta - Turizem Ljubljana je ta teden zagnal novo kampanjo na družbenih omrežjih, ki jo spremlja tudi nagradna igra. Organizatorji želijo spodbuditi obisk privlačnih krajev v celotni Osrednji Sloveniji ter okrepiti prepoznavnost regije, so pojasnili v sporočilu za javnost.
Osrednjo Slovenijo poleg Ljubljane sestavlja petindvajset občin, ki ponujajo številne znamenitosti in doživetja. Namen kampanje je zato krepiti prepoznavnost regije in povečati obisk posameznih privlačnih točk. Kampanja v največji meri poteka na spletnem družbenem omrežju Instagram, vključuje pa tudi uporabnike Facebooka in Twitterja.
Turizem Ljubljana in skupnost ljubiteljev Slovenije pod profilom @igslovenia bosta pet tednov promovirala kraje iz regije: Kamnik, Ljubljansko barje, Vrhniko, Polhov Gradec in Grosuplje. Pri tem vabita uporabnike Instagrama, da na tem družbenem omrežju delijo svoja doživetja iz omenjenih krajev, navedejo natančno lokacijo in uporabijo ključnik #CentralSlovenia. Turizem Ljubljana bo 24. septembra razglasil pet najboljših objavljenih fotografij (za vsak kraj bo izbrana ena fotografija), njihovi avtorji pa bodo nagrajeni.
Kdor se bo potepal po drugih krajih v regiji, lahko prav tako objavi fotografijo z istim ključnikom. Turizem Ljubljana bo 1. oktobra izbral najboljše lokacije, ki so jih predlagali uporabniki družbenih omrežij in tudi v tej kategoriji izbral nagrajenca.
Turizem Ljubljana bo kampanjo nadgradil konec septembra z dogodkom, na katerega bo povabil izbrane vplivneže z družbenih omrežij, ki se bodo skupaj podali na odkrivanje Osrednje Slovenije in deljenje doživetij prek svojih profilov, so še dodali.
Usmerjanje turističnih tokov v širšo osrednjeslovensko regijo je del strateških prizadevanj Turizma Ljubljana. Tako se želi namreč turistična organizacija prestolnice izogniti prenatrpanosti v mestnem središču ob hitrem naraščanju števila obiskovalcev v zadnjih letih.