Turizem 15.8.2018 9:58

Na STO zadovoljni z zanimanjem za Slovenijo v Las Vegasu

Las Vegas, 15. avgusta - Turistično združenje Virtuoso je naziv najboljše turistične organizacije za leto 2018 podelilo švicarski nacionalni organizaciji. Slovenska turistična organizacija (STO), ki je bila ena od nominirank za ta naziv, je vseeno zadovoljna z zanimanjem, ki ga udeleženci poslovnega dogodka Virtuoso Travel Week v Las Vegasu izkazujejo Sloveniji.

Podčetrtek. Turizem, I feel Slovenia. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Podčetrtek.
Turizem, I feel Slovenia.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

"STO med več kot 6000 udeleženci vzbuja dodatno pozornost zaradi nominacije za najboljšo turistično organizacijo leta," so sporočili iz slovenske nacionalne turistične organizacije. Za naziv so se potegovale še nacionalne turistične organizacije Avstralije, Mehike, Nove Zelandije in Švice, za zmagovalko pa so v začetku tedna razglasili švicarsko.

Virtuoso sicer velja za vodilno globalno združenje na področju luksuzne in butične potovalne in turistične industrije. Virtuoso Travel Week, na katerem letos STO Slovenijo zastopa drugič, pa je osrednji letni poslovni dogodek združenja.

Uvrstitev med nominiranke za najboljšo turistično organizacijo na svetu za STO "pomeni, da smo z aktivno prisotnostjo na dogodkih in v medijih ter z dobro vsebino uspeli vzbuditi njihovo pozornost", je o članih Virtuosa povedala direktorica STO Maja Pak. "Prepričana sem, da bo posledično večje tudi zanimanje strank Virtuosa, ki spadajo v višji dohodkovni razred, za turistično ponudbo Slovenije," je še dodala.

Na dogodku Virtuoso Travel Week se srečuje več kot 6000 profesionalcev s področja turizma. Ob STO se iz Slovenije tam letos predstavljata tudi Turizem Ljubljana in agencija Luxury Slovenia.

STO je poleg predstavitev v uradnem programu, na katerem bo do petka izvedla več kot 270 individualnih sestankov s turističnimi agenti, pripravila še dve posebni predstavitvi slovenskega turizma za več kot 500 agentov. Slovenijo predstavlja kot zeleno butično destinacijo za petzvezdična doživetja za zahtevnejše goste.

Trajnostni turizem je letos ena osrednjih tem Virtuoso Travel Weeka, združenje pa svojim članom na srce polaga, naj slavijo kulture, koristijo lokalno gospodarstvo ter varujejo planet.

Virtuoso združuje 17.500 turističnih svetovalcev in agentov iz več kot 1000 turističnih agencij, ki pokrivajo vse celine in se nahajajo v 50 državah v Severni in Latinski Ameriki, na Karibih, v Evropi, azijsko-pacifiški regiji in Afriki. Največ, to je 70 odstotkov agencij, prihaja iz ZDA. Člani združenja poskrbijo za več kot 23,7 milijarde dolarjev prihodkov iz naslova potovanj, njegove posamezne stranke pa imajo v povprečju pod palcem več kot pol milijona dolarjev.

Na STO poudarjajo še, da so ZDA eden od ključnih trgov slovenskega turizma. Lani so ameriški turisti ustvarili več kot 101.900 prihodov oziroma za skoraj 26 odstotkov več kot v letu 2016, kar jih umešča na 13. mesto med državami po številu prihodov v Slovenijo. Po številu prenočitev so ZDA prav tako zasedle 13. mesto z več kot 220.700 ustvarjenimi prenočitvami. To je za skoraj 21 odstotkov več kot v letu 2016

V prvih šestih mesecih letos so ameriški turisti ustvarili v Sloveniji več kot 53.000 prihodov in več kot 117.000 prenočitev. Trend rasti prihodov in prenočitev iz ZDA je pozitiven že zadnjih nekaj let.