Podjetja Mediji 15.8.2018 9:17

Pro Plus po prihodkih lani prva komercialna televizija v regiji

Ljubljana/Zagreb/Beograd, 15. avgusta - Slovenska televizijska hiša Pro Plus je lani ustvarila slabih 62 milijonov evrov prihodkov, kar jo uvršča na prvo mesto med komercialnimi televizijami v regiji. Z vrha je tako izrinila srbski Pink International, ki je zasedel tretje mesto, na drugo pa se je uvrstila hrvaška Nova TV, ki ima istega lastnika kot Pro Plus.

Ljubljana. Medijska hiša PRO Plus, Pop TV, 24ur.com, Kanal A. Foto: Nebojša Tejić/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Medijska hiša PRO Plus, Pop TV, 24ur.com, Kanal A.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Pro Plus je lani prihodke v primerjavi z letom prej povečal za 13,4 odstotka. Nova TV je lani ustvarila 52,5 milijona evrov prihodkov, Pink International pa 52,3 milijona, kaže raziskava specializiranega spletnega portala za medije Media Daily.

Pink je moral po njihovih navedbah zaradi finančnih težav namreč prodati svoje deleže v Pink BH in Pink Crna Gora, kupilo pa jih je podjetje v lasti družbe United Group. Ta ima v Sloveniji v lasti Telemach in želi prevzeti še Pro Plus, a še čaka na dovoljenje agencije za varstvo konkurence.

Od slovenskih družb sta na seznamu še Antenna TV SL, ki je v večinski lasti Telekoma in oddaja Planet TV, ter ASPN, ki oddaja Šport TV. Prva je predlani ustvarila dobrih osem milijonov evrov prihodkov, druga pa lani slabih 4,5 milijona.

Pro Plus oddaja programe POP TV, Kanal A, Kino, Brio in Oto. Pro Plus bdi tudi nad portalom 24ur.com, ki ga po njihovih podatkih mesečno obišče več kot 600.000 oseb.

United Group bi s prevzemom Pro Plusa pod eno streho združil največja igralca na svojem področju, lastnika infrastrukture (Telemach) in generatorja medijskih vsebin (Pro Plus). Gre za največjo medijsko združitev v samostojni Sloveniji, ki je po navedbah medijskih strokovnjakov pred zahtevno nalogo zaradi preučitve vplivov nakupa na več trgih postavila tudi regulatorje.