Podjetja Turizem 6.8.2018 11:28

Mariborsko letališče ostaja brez edine redne linije

Maribor, 6. avgusta - Mariborsko letališče kljub ambicioznim načrtom kitajskih lastnikov od prihodnjega tedna ostaja brez edine redne linije, ki je štajersko prestolnico povezovala z nemškim Münchnom. Kot so danes za STA potrdili v družbi VLM Airlines, so se zaradi premajhnega zanimanja odločili za ukinitev omenjene povezave, ki je delovala od februarja.

Maribor.
Aerodrom Maribor.
Foto: Gregor Mlakar/STA
Arhiv STA

Belgijska letalska družba že nekaj časa lastniško ni več povezana z družbo SHS Aviation, ki ima v lasti Aerodrom Maribor in v najemu mariborsko letališko infrastrukturo.

Odgovorni v letalskem prevozniku števila potnikov v zadnjih mesecih sicer ne razkrivajo, so pa v VLM Airlines še dodali, da povezava med bavarsko prestolnico in Antwerpnom, ki je bila doslej drugi del omenjene linije, ostaja.

Kot je razvidno iz spletne strani letalskega prevoznika, je mogoče vozovnice za let proti Münchnu kupiti le še za 17. avgust, od tam pa bo zadnji 50-sedežni Fokker v Maribor priletel 20. avgusta.

Glede morebitnih novih načrtov letalskega prevoznika na mariborskem ali morda celo na ljubljanskem letališču je tiskovni predstavnik VLM Airlines Yves Panneels dejal, da preučujejo nove možnosti, a da za zdaj niso sprejeli še nobene konkretne odločitve.

Upravljavci mariborskega letališča medtem še vedno snujejo načrte za razvoj, do katerega pa naj bi po zadnjih zamislih prišlo šele po podaljšanju letališke steze. Nedavno so napovedali predstavitev načrtov, a so jo zaradi odsotnosti investitorja v zadnjem trenutku odpovedali.

Časnik Večer je takrat navajal neuradne informacije, da si SHS Aviation, lastnik Aerodroma Maribor, ob postopku pridobivanja soglasja za podaljšanje letališke steze in širitev letališča prizadeva tudi za to, da bi namesto sedanjega 15-letnega najema, za katerega mesečno državi odštejejo okoli 100.000 evrov, želijo 50-letne koncesije.

Medtem je v družbi SHS Aviaton prišlo tudi do lastniškega preoblikovanja, novi lastniki pa naj bi si po neuradnih informacijah časnika začetka gradnje želeli v letu 2020. Ta naj bi trajala štiri leta, so pa novi investitorji v svojih napovedih nekoliko bolj previdni. Še vedno pa si prizadevajo zlasti za medcelinske povezave s Kitajsko.