#družba 20.6.2018 8:54

Tuji in domači strokovnjaki o umetni inteligenci in prihodnosti dela

Ljubljana, 20. junija - Tuji in domači strokovnjaki s področja tehnologije in gospodarstva so v torek na dogodku Future of work v Kristalni palači v Ljubljani razpravljali o tem, kako umetna inteligenca spreminja družbe, kakšna je prihodnost dela in kako voditi ljudi.

Kot so sporočili iz podjetniške skupnosti Creedo, je vplivu umetne inteligence na sedanjost in prihodnost človeške družbe spregovorila strokovnjakinja in menedžerka s področja umetne inteligence Kriti Sharma, ki jo revija Forbes uvršča na lestvico "30 under 30", spletni portal Recode pa na listo stotih najvplivnejših ljudi v svetu tehnologije, posla in medijev.

Kot je dejala Sharma, je strah pred umetno inteligenco odveč, potrebno je le spremeniti odnos do nje. Dodaja, da pred njo ne moremo ubežati, saj ta ni več stvar prihodnosti, temveč je naš vsakdan. Pri tem je izpostavila algoritme, ki vsak dan sprejemajo odločitve o tem, kdo smo in kaj si želimo na podlagi našega obnašanja.

Na okrogli mizi o poklicih in veščinah prihodnosti so spregovorili podjetniki, med drugim Žiga Vavpotič (Outfit 7), Andrej Mercina (TrIIIje) in Anuška C. Beltram (STA potovanja). Ti so kot ključne kompetence na trgu dela v prihodnje navedli kreativnost, kritično razmišljanje, proaktivnost in zmožnost prilagajanja.

O pomenu in moči mindseta je kot osrednji govorec spregovoril Rade Joksimovič, ki je v svoji karieri ustanovil, razvil ali prodal že šest tehnoloških startupov s sedeži v Beogradu, Londonu, Dubaju ali San Franciscu. Po njegovih besedah sta na trgu dela potrebni kreativnost in inovativnost, udeležencem dogodka pa dejal, da se ne smejo bati neuspeha. To je po njegovih besedah normalen način na poti do uspeha.

Svoje zgodbe o uspehu pa so predstavili mladi, ki so že uspeli na trgu dela - režiser Jaka Šuligoj, šahistka Laura Unuk, perspektivna podjetnica Sara Zavernikin in direktorica Zavoda Y Manja Munda.

Dogodek Future of work sta organizirali podjetniška skupnost CEED in Zavod Y, udeležilo pa se ga je več kot 200 ljudi. Kot so še zapisali v sporočilu za javnost, je bilo ključno sporočilo dogodka, da bodo v prihodnje na trgu dela ključne kompetence posameznika, kot so fleksibilnost, kreativnost, inovativnost in upati si biti drugačen in slediti svojim željam.