Startupi 18.6.2018 11:08

Naziv Mladi podjetnik leta 2018 v roke Roku Stariču

Ljubljana, 18. junija - Zavod mladi podjetnik je letos naziv mladega podjetnika podelil ustanovitelju podjetja Rok's nut butter Roku Stariču. Starič, ki se je proizvodnje arašidovega masla lotil s pomočjo platforme Kickstarter, želi poslovno okolje razširiti v tujino. Prisoten je že na avstrijskem trgu, želi pa se prebiti tudi v Nemčijo, na Hrvaško in v baltske države.

Ljubljana. Ustanovitelj podjetja Rok's nut butter Rok Starič. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Ustanovitelj podjetja Rok's nut butter Rok Starič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Kot so sporočili iz Zavoda mladi podjetnik, je Starič široko paleto proizvodov nazadnje razširil s 100-odstotnim mandljevim maslom ter sladoledom s 100-odstotnim deležem arašidovega masla. Proizvode prodaja preko spletne trgovine in v sodelovanju s številnimi trgovinami v Ljubljani in bližnji okolici ter na Gorenjskem in Štajerskem.

Starič želi poslovno okolje razširiti tudi v tujino. Zaenkrat so se mu odprla vrata na avstrijskem trgu, z vložkom 15.000 evrov s strani avstrijskega investitorja pa ima podjetje na zalogi dovolj kapitala za povečanje marketinškega vložka, so v sporočilu za javnost še zapisali v zavodu.

V prvem četrtletju letošnjega leta je podjetje Rok's nut butter ustvarilo 120.000 evrov prihodkov in 21.000 evrov dobička, do konca leta pa naj bi prodaja presegla 200.000 evrov. Če se bo vse izteklo v skladu z načrti, bi z okrepljeno prodajno ekipo v prihodnjih letih lahko zabeležilo okrog pol milijona evrov prometa.

Poleg Stariča so bili finalisti izbora Iztok Smolič, Marko Bahor in Boštjan Kovač iz podjetja Agiledrop, Matic Vizjak iz Kmetije Vizjak in podjetja Čili Frik, Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas iz Pokica ter Blaž Grah, Urban Kodela, Žan Menart, Matic Ozebek in Matic Vogrič iz podjetja Smart Optometry.

Starič je po zmagi izpostavil, da je bila konkurenca izjemna. Vesel je, da je zmagal produkt in ne aplikacija, "ker je pomembno, da kljub dobi digitalizacije ne zanemarimo osnovnih produktov, ki lahko ustvarjajo dobre poslovne zgodbe".